Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

From: vonBraun <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Date: Sat, 26 Sep 2009 19:56:25 +0200

Chiron wrote:

> [...]
> vonBraun wrote:
>
> /.../
>
> A jeszcze jedno, bo jest w tym też myśl którą pominąłem:
>
> Chiron:
>
> Akurat wiele lesbijek nie zgodziło by się z tym, wiele nie tylko marzy
> ale i realnie realizuje to.
>
> Jeśli zajdzie w ciążę- to jej sprawa. Kto wie- może dziecko kiedyś
> trafi na terapię- i po latach założy udany związek?
> Całkiem możliwe.
> Adopcja - w żadnym razie. Generaln ie jakoś nikt nie walczy o prawa do
> adopcji dla par lesbijskich, lecz dla par homoseksualnych.

Ciekawe skąd wziąłeś badania wskazujące na to, że dzieci i dorośli tak
wychowani częściej chodzą na terapię i rzadziej zakładają udane związki?

Nawiasem kiedyś robiłem sobie mały przegląd danych empirycznych na ten
temat i te czarne prognozy się nie potwierdzają - nie ma zależności
pomiędzy "płcią" rodziców a głębokością zaburzeń emocjonalnych u
wyhowywanych dzieci. Jak coś się zmieniło daj znać - wskaż konkretne
badania.

> [...]
> seksualnych. Widać to m.in. w podręcznikach psychiatrii.
>
> Chyba nie przeszkadza Ci fakt,
> że zachowania homoseksualne zaczęto uważać za nie wymagające leczenia
> jeśli sami zainteresowani nie chcą się leczyć?
> To jakś problem jeśli nie szkodzą tym nikomu?
>
> Zastanawia mnie- czy celowo manipulujesz po raz kolejny faktami- czy aż
> tak bardzo jesteś niedoinformowany? Zachowania homoseksualne większośćią
> głosów uznano za zachowania normalne i homoseksualizm skreślono z listy
> chorób.
> Nie, jak napisałeś: "choroba nie wymagająca leczenia"

Wskaż z łaski swojej gdzie napisałem "choroba nie wymagająca leczenia" -
jeszcze jak widzę stosujesz znak cytowania - powtarzam, proszę nie
przypisywać mi poglądów i nie fałszować tego co piszę.

Piszę "leczyć" bo chodzą do terapeutów a nie na basen jeśli chcą zmienić
orientację.

> (co może
> sugerować, jakoby dotąd do leczenia przymuszano),
> a wręcz jest to samo
> zdrowie.
> To tak, jakby np uznać gruźlicę za coś zupełnie normalnego,
> skreślić z listy choró- i już w Polsce tylko mamy tysiące zdrowych
> (inaczej) ludzi. Ciekawe, prawda? Matecznik uznawania homoseksualizmu za
> zdrowie - Holandia- słynie z najlepszych terapeutów- no nie, nie
> leczących homoseksualizm, bo to przecież nie choroba, ale poddających
> terapii tych, którzy może by chcieli zmienić swą zdrową orientację na
> [...]

Nadal nie odpowiedziałeś na to o co pytam, zamiast tego próbujesz
przekręcać istotę tego o czym piszę.

> Sugerujesz, że jakieś nieznane siły stoją za działaniami
> homoseksualistów zmierzającymi do zrównania ich praw z ludźmi o typowej
> orientacji?
>
> Wskaż te siły.
>

> Czy naprawdę nie widzisz tego, co się dzieje wokół? Czy nie czytałeś o
> przymusowej adopcji przez pary homoseksualne dzieci np w Anglii? A o
> rodzicach typu A lub typu B? Co za siły, pytasz? Może zajrzyj tu:
> http://www.towyoming.com/pl.a1.htm

Przecież to jakiś materiał propagandowy. Pisz tu, zacytuj, podaj FAKTY
to możę da się o nich podyskutować.

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

pozdrawiam