Re: Odkamieniacz do ekspresu kawy

Data: 2010-03-07 15:05:41
Temat: Re: Odkamieniacz do ekspresu kawy
Od: "Cezar" <c...@w...pl>

Użytkownik "Chris" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
news:hn0caj$a38$1@inews.gazeta.pl...

> Oczywiście że zgodnie z instrukcją :) i mimo tego ciągle świeci się
> znaczek że mam odkamienić ... :) poza tym już parę razy zaświecił mi się
> błąd ekspresu (error 9 chyba) no cóż może jeszcze parę razy powtórzę
> procedurę z kwaskiem bo taniej niż za buteleczki firmowe :)
Jeżeli ci sie nadal świeci kontrolka to jest to jakiś błąd w ekspresie.
Ekspres nie kontroluje stanu zakamieniania tylko ma wpisane w programie że
po ustawieniu na x,y,z twardości wody i w zależności czy masz zainstalowany
filtr w zbiorniku to odkamienianie należy wykonać po x,y,z cyklach. Przy
czym cykle pary są liczone jako 25 cykli kawy a cykle wody jako 10 cykli
kawy. Reset tej sygnalizacji robisz poprzez włączenie funkcji odkamieniania
lub czyszczenia. W sprawnym ekspresie nawet jak przepuścisz sama wodę
poprzez program odkamieniania to tez ci zgaśnie lampka kontrolna. W twoim
wypadku pozostaje serwis jeżeli tak jak piszesz cała procedura odkamieniania
została przeprowadzona prawidłowo.

Cezar