Re: Odpowiedź

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 11 May 2022 19:09:34 -0700 (PDT)
Subject: Re: Odpowiedź
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

czwartek, 12 maja 2022 o 01:30:43 UTC+2 XL napisał(a):

> Czemu tylko polityczne?
> Wszelkie!
> I czemu nie mają?
> Mają.
> Miały znaczenie dla prostego drukarza z Łodzi, odmawiającego drukowania
> propagandy zboczeń, albo dla pracownika
> krakowskiej Ikei, odmawiajacego brania udziału w fetowaniu zboczeń. To i
> polityczne mogą mieć. To tylko kwestia świadomości, konsekwencji w
> stawianiu (SOBIE!) granic oraz prostej ludzkiej przyzwoitości.
> Jakby ci Putin obiecał, że nakaże wszystkim w Rosji kupić po jednym egz.
> [...]

Ci ludzie niczego tam nie propagują.
Ot, jakieś umowy, gdzie Polak wynajmuje zakład fryzjerski czy sklep rybny albo
sprzedaje hotel innemu Polakowi ew. Niemcowi.
Przygotowanie dla drukarń folderów i gazetek tych biznesów. Czasem jakieś pisma
sądowe dłużników - lokalnych ich właścicieli w sprawach o długi.
Nic specjalnego o znaczeniu strategicznym. W takie coś bym im odmówił.

Gdyby mi Pynia obiecał sprzedaż mojego tomiku w Rosji, to bym mu odpisał, że miał
czas na taką sprzedaż przed wybuchem wojny w Donbasie w 2014.
Mógł sobie z różnymi czarnodupcami wojować, ale od Dzieci Peruna i Swaroga to się
niech odczepi i odpłynie razem z krążownikiem "Moskwa".
Nawet Masza Archipowa, która nagrała swego czasu kawałek ?????? ???? - już tego co on
robi, nie akceptuje. Jak zresztą wielu innych Rosjan, którzy mają rodziny na
Ukrainie.