Re: Olej palmowy zabija... także głodem!

Subject: Re: Olej palmowy zabija... także głodem!
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Thu, 7 Sep 2017 10:59:56 +0200

W dniu 2017-09-07 o 02:33, i...@g...pl pisze:
> Bo niby szarańcza sprzed 30 lat była mniej pazerna? Doskonale pamiętam, jak
notorycznie tłukła ryby prądem ile wlezie. Nawet jeden taki egzemplarz, znany mi
osobiście, śmierć poniósł w odmętach, bo nie wylazł zanim znalazły się pod napięciem,
puszczonym przez skacowanych koleżków-półgłówków.
> Więc te 30 ostatnich lat nie widzi mi się jakoś lepiej, niż poprzednie.

Oj, widać nie praktykujesz. Może i tłukli ale nie na taka skalę, a jak
już tłukli to jednocześnie zarybiali. Dzisiaj ryba w Polsce nie ma
najmniejszych szans aby dotrwać choćby do tarła.  Do pustoszenia
polskich wód przyczynia się nawet PZW, jak kapitalizm to kapitalizm -
dlaczego niby władzę okręgów nie miałyby prowadzić odłowów sieciowych po
których wędkarz na wędkę może złowić tylko płotkę wielkości palca.. i te
kapitalistyczne kołtuny mają czelność jeszcze podnosić wysokość
opłacanych przez wędkarza składek..

Jeżeli mowa o pazerności - i wtedy z pewnością żyli w Polsce ludzie
pazerni, jednak tą swoją pazerność mogli realizować co najwyżej w
marzeniach sennych.