Re: Oliwa "truflowy"

Data: 2013-06-02 21:06:16
Temat: Re: Oliwa "truflowy"
Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

Dla sprostowania chodziło o białą truflę. Napisałem do producenta o
wyjaśnienie całej sprawy. W odpowiedzi dostałem takie coś:
"smak białej trufli jest bardzo charakterystyczny sam w sobie stąd smak
oliwy. Oliwa z pewnością nie jest wadliwa- tak po prostu smakuje biala
trufla".
Więc zacząłem szukać informacji o zapachu białej trufli w necie.
Np. taki opis:
Wydziela miły aromat, różniący się od lekko czosnkowego zapachu innych
gatunków trufli, który powoduje że trufla ta jest tak unikalna. Można go
opisać jako "połączenie zapachu piżma, orzechów oraz ozonu", ktoś inny
opisał ten zapach "typowo intensywny zapach metanu i spleśniałego sera".

Fakt że zapachu orzechów nie wyczułem, raczej nawanianego gazu ale reszta
opisu jakby podchodzi pod to co czułem. Czyżbym wykazał się ignorancją?

Nie ma bata, będę musiał odżałować i kupić truflę żeby samemu
się przekonać.

--
piecia aka dracorp