Re: Optymalni

Data: 2002-02-19 10:39:04
Temat: Re: Optymalni
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w wiadomości
news:a4t62i$rj1$1@news.tpi.pl...

> Ale pokaż, gdzie jest napisane, że opty może mieć np. gorsze frakcje? Kto
> pisze, że moje tętnice są elastyczniejsze? Cytat, link?

dz-25-29032000 DOKTOR KWAŚNIEWSKI ODPOWIADA / 29032000 /
Gliwice, 30.12.1999 r
Mam 501at. Od dziewięciu miesięcy jestem na diecie optymalnej i czuję się
rewelacyjnie. Przed siedmiu laty przeszedłem zawał serca. Od tego czasu nie
jadłem już, zgodnie z zaleceniami lekarzy, tłuszczu zarówno zawartego w
mięsie,
jak i w maśle,[...]

[...]Martwi mnie jednak cholesterol. W listopadzie miałem 251 mg proc.
całkowitego,
HDL 49 i trójglicerydy 72 mg proc.
Pod koniec grudnia miałem cholesterolu całkowitego 269, HDL 38 i
trójglicerydy
65 mg proc.[...]
Zbigniew F. Gliwice

Jeśli czuje się pan "rewelacyjnie", to co pana obchodzi poziom cholesterolu
i po
co pan go w ogóle bada? Nauka ustaliła poziomy cholesterolów określane jako
"prawidłowe", "za niskie", lub "za wysokie", na podstawie badań na
zdegenerowanych ludziach, bo innych do badań nie mogła wykorzystać. Ponieważ
cały gatunek ludzki jest mocno zdegenerowany, to i poziomy cholesteroli
uważane
za prawidłowe, są również zdegenerowane.
[...]
.
Miażdżyca zaczyna się cofać, gdy ponad połowa energii w spożywanych
pokarmach
pochodzi z tłuszczów, a średnie spożycie węglowodanów spada poniżej 280
g/dobę
na osobę przeciętnie.?????????????????????
[Ciach resztę bełkotu]

.
Zatem czy pan ma więcej, czy mniej cholesterolu, złego czy dobrego, to jeśli
dostarcza pan swojemu organizmowi tyle węglowodanów, aby poziom surowca do
produkcji cholesterolu, czyli poziom trójglicerydów był niski - poniżej
70-80 mg
proc. może być też poniżej 50 mg proc., to nie ma powodu do żadnych
obaw.????????????????????????
Artykuł drukowany był w DZIENNIKU ZACHODNIM na Śląsku.

I drugi kwiatek:

CHOLESTEROL NIE JEST TAKI GROŹNY
Według dra Jana Kwaśniewskiego to czy jesteśmy zdrowi zależy od tego, co
jemy. Zaśmiecając organizm nieodpowiednimi produktami sami sobie szkodzimy.
Dlatego należy odżywiać się tak, aby produkty były "optymalne" dla naszego
organizmu.[...]
Choć dieta ta wydaje się kontrowersyjna wieloletnie badania dra
Kwaśniewskiego?????????????????? [...]Jednak jeśli dietę stosuje się
nieumiejętnie - źle zestawiając produkty - poziom cholesterolu we krwi
osoby, która twierdzi, że odżywia się optymalnie nagle wzrasta. Tak samo
reaguje organizm osoby, która zaczyna stosować dietę wysokotłuszczową. Co
wtedy robić?
- Jeśli ta osoba czuje się dobrze nie przejmować się. Na temat cholesterolu
napisano wiele błędnych informacji. Nie udało się dotychczas wykazać, że
poziom cholesterolu we krwi ma jakiś związek z poziomem cholesterolu w
spożywanych pokarmach.???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[...]
Doświadczenia z dietą wysokotłuszczową wykazały, że im bardziej poprzedni
sposób odżywiania różnił się od optymalnego, tym większy na początku
stosowania diety jest cholesterolu we krwi. Jednak na wek przy wskaźniku
ponad 500mg - jaki mają mieszkańcy Krety - nie każdy ma
miażdżycę.?????????????????
Jeśli równocześnie mamy wysoki wskaźnik HDL i niski wskaźnik trójglicerydów
we krwi to "wysokim cholesterolem" nie ma się co martwić.
{...]"" Czułem się dotąd świetnie, ale jak zrobiłem sobie poziom
cholesterolu, to bardzo się przestraszyłem i nie wiem co mam dalej robić.
Nic! Jeśli człowiek czuje się świetnie i ustąpiło u niego wiele
niekorzysnych dolegliwości czy chorób - twierdzi Jan Kwaśniewski.
(Słowo Ludu 25-26 listopada 2000 nr 274)"""

I to się nadaje do prasy:-))))

> Inna sprawa: Czytałeś to :
> http://www.ravnskov.nu/

Tak. Już kiedyś tam mnie wysłałeś. Jakiś znany tylko małemu gronu lekarz,
publikujący w lokalnej prasie skandynawskiej swoje teorie, próbujący
sprzedawać swoje książki przez interenet:-)))

Pzdrw
Piotr