Re: Optymalni (długie]

From: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Optymalni (długie]
Date: Tue, 19 Feb 2002 15:28:07 +0100

Użytkownik "Bezz" <x...@y...com> napisał w wiadomości
news:81l47ucm831ur11u7jqtvieh0j5q4n7tci@4ax.com...

> Zaproponowałeś badania - ja też Ci zaproponuję badanie wysiłkowe, bardzo
> proste, możesz je wykonać samemu. Idź na siłownię, taką z lepszym
> sprzętem i wsiądź na rowerek z elektronicznymi wskaźnikami. Rozkręć się
> do poziomu 250 wat i zobacz ile tak pociągniesz. Jak dłużej niż 5 minut
> to jesteś niezły. Kilka dni potem zrób sobie badanie na 180 wat.
> Pociągnij chociaż pół godziny. Możesz wtrząchać jajka na smalcu,
> śmietanę czy co tam optymalni wciągają.
>
> Dla porównania: kolarz zawodowiec potrafi jechać 250W przez 40-50 minut.
> [...]
Właściwymi badaniami nie byłoby porównywanie mnie z kolarzem, ale
przestawienie kolarza na DO i sprawdzenie tego.
Badanie mnie miałoby sens, gdybym zbadał swoją wytrzymałośc przed DO i po
przejściu na nią: teraz może tylko ocenić mój aktualny stan, nie prezycując,
czy osiągnięte wyniki są lepsze, czy też gorsze.
Zapytam inaczej: czy ktoś kiedyś spróbował się przestawić na DO i wtedy
spróbować?

Chaciur, myślałeś o paru meisiącach testowej wege-opty-diety. Może zrobiłbyś
coś takiego?
pozdr
Grzegorz