Re: Oskarżam

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Oskarżam
Date: Thu, 1 Oct 2009 17:22:56 +0200

"de Renal" <f...@g...com> napisał
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Tak się zastanawiam, czy przypadkiem ta gruposkórność mężczyz nie
> spowodowała u nas wogóle wywalenie kobiety na margines społeczny. Że
> ta nieodpowiedzialność zapominanie iż kobieta ma swoje problemy i
> własny świat uczuć i przeżyć nie został po prostu zastąpiony
> schematem, iż kobieta ma być posłuszna, trochę jak dziecko jest i ma
> być jedynie posłuszne w wychowaniu kk, tak jakby otworzono mężczyźnie
> możliwość umycia rąk i ucieczkę od prywatnych spraw narzuconych przed
> pedagogikę instancji kościoła. Jakby on zawsze odczłowieczał ludzi i
> [...]

A ja się zastanawiam o której grupie mężczyzn piszesz?
Czy chodzi o tę partnerską MY czy o tę egoistyczną ONI?
Na przykład na pl.sci.filozofia wypowiada się od czasu do czasu
pewien osobnik o nicku AW. Z jego wypowiedzi widać, że spełnia
Twój opis o gruboskórności i przedmiotowym traktowaniu ludzi,
którymi gardzi. Sądzisz, że jego zachowania to efekt braku
przytulania? Z tego co mi wiadomo żadna kobieta nie wytrzymała
przy nim dłużej niż 3 tygodnie. Czy on jest odczłowieczony?
Robakks