Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Date: Fri, 13 Jul 2018 07:34:04 +0200

Katarzyna Perlińska <p...@g...com>

> [...]
>
> W ten sposób milcząca i uciekająca przede mną Materia zmusiła mnie do
> ostatniego wysiłku bym rozwikłał jej tajemnicę, ukrytą również w
> mojej nieświadomości, i bym bezwzględną, płodną a zarazem zbrodniczą
> boginię Kali, ostoję matriarchatu, przemienił ostatecznie w piękną
> Wenus, namiętną żonę, matkę i kochankę.
>
> Pomogło mi w tym ostatnie tchnienie najmłodszego brata mojej Mamy, z
> którym, jako jedynym, przed wielu laty, podzieliłem się swoim
> odkryciem. Niestety, nie udało mi się go uratować przed śmiercią ze
> względu na Jego i Jego Żony uwikłania w przemoc psychiczną.

Wydedukowane przez mnie rozwiązanie tajemnicy przemocy powstało
ze szczątkowych informacji, które otrzymałem przede wszystkim od mojej
córki Katarzyny Anny, moich kobiet, które dotykały na mnie przemocy i
kłamały oraz od poprzedzających mnie mężczyzn, dla których byłem
egzekutorem wyroków wydanych przez kobiety, ponieważ ci mężczyżni
zagrażali dominacji nieufnej Kobiety. Mój Umysł jest ścisły,
analityczno-syntetyczny i do zweryfikowania tejże mojej teorii musiałem
znależć kobietę o identycznym do mojego umysłu intelekcie, która byłaby
w stanie zweryfikować nieomylność mojej teorii. Ponieważ Kobieta, jako
obrończyni Życia musi działać błyskawicznie więc kieruję się intuicją,
czyli emocjami (Umysłem analogowym) więc musiałem rozbić tę emocjonalną
strukturę by ujawnić wirusa tkwiącego wśród plątaniny rządzących Nią
emocji, usunąć go z Jej podświadomości i ponownie zintegrować Jej Umysł
do postaci analogowej. W tym procesie walki o uwolnienie się od
przemocy, której przyczyną był zakaz, mój Umysł zmienia się z
dyskretnego na analogowy i obecnie coraz doskonalej kieruję się intuicją
czyli emocjami zamiast przechodzić przez proces analityczno-syntetyczny.

Dlatego odpowiedż komputera analogowego jest natychmiastowa w
przeciwieństwie do komputera dyskretnego, który wymaga iluś tam cykli
zegara potrzebnych dla uzyskania odpowiedzi na postawione zadanie.
Ponadto zużycie energii w komputerze analogowym jest wielokrotnie
mniejsze od zapotrzebowania na energię w komputerze cyfrowym. W
skrajnym, doskonałym przypadku zapotrzebowanie komputera analogowego na
energię spadnie do zera podczas gdy komputer cyfrowy dla osiągnięcia
tych samych rezultatów w tym samym czasie (t=0) będzie potrzebował zużyć
nieskończoną ilość energii. Sztuczna inteligencja oparta na strukturach
dyskretnych jest więc fikcją ludzi, którym brakuje poczucia własnej
wartości (powód znany) i którzy twierdzą, że tylko dzięki tajemnicy,
którą oni tylko są w stanie rozwiązać ludzkość dokona skoku
cywilizacyjnego. Według mnie skok cywilizacyjny dokona się przez
wyeliminowanie zakazu seksualnego i przez to całkowite otwarcie
Świadomości na każde doświadczenie, które dziecko dostrzeże w wykonaniu
swoich rodziców i które powtórzy z nimi tworząc w sobie doskonały
wzorzec takiego doświadczenia, podstawę nieograniczonej wiary we własne
siły.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk