POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

321. Data: 2020-04-29 20:09:51

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-29 14:54, Trybun wrote:

> I tu widzę rolę dla Polski, mamy szansę na coś historycznie korzystnego
> dla obojga narodów. Niestety trzymając się kurczowo jankeskich portek to
> o takich planach możemy pomarzyć.

Tak siem sklada, ze w obu wariantach, (z USA, czy bez), Polska i Ukraina
to jedyne liczace siem sily wojsk ladowych w tym rejonie Europy.
Moze pojawic siem wariant, ze Amerykanie ze wzgledu na sytuacje na
Pacyfiku wycofaja sie calkiem z Europy, za te przyslowiowe Azory a wtedy
tylko my z Ukraincami i Pribaltyka bedziemy na wschodniej flance.

Tu o tym, ze Wojna Trzydziestoletnia trwa nadal... i Macron niczego nie
wynegocjuje z Putinem.

https://youtu.be/BQiz_a6QqlQ?t=2282

322. Data: 2020-04-29 20:11:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-29 14:55, Trybun wrote:

> Niestety - TA jej wiara  na to nie pozwala. Robią człeka nikim gdy ten
> nie potwierdzi ich dogmatów.

Dokladnie tak zachowuja siem histerycy...

323. Data: 2020-04-29 20:20:23

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-29 14:56, Trybun wrote:

> Miało nie być żadnych baz. To był warunek zgody ZSRR na zjednoczenie
> Niemiec. A tak nawiasem to nikt samych Niemców nie pytał czy chcą
> zjednoczenia, i to takiego że NRD automatycznie przechodzi pod
> jurysdykcję Bonn.

To dotyczylo terytorium Polski... podejscia pod brame smolenska.
Teren Pribaltyki i rejon Morza Czarnego, w tym Ruminia, nie byla
obiektem zadnych umow.
Byl polski projekt, by na terenie bylej DDR, pozostawic garnizony
rosyjskie, jako gwaranta granicy na Ordze i Nysie...

Mysle, ze Niemcy, tak naprawde, pomimo roznych okupantow, nigdy nie
przestali wspolpracowac miedzy soba.
Pomysl, co by bylo, gdyby zelazna kurtyna, od 1945, byla na Wisle...?
Czy Polacy z Warszawy, Lublina, Bialegostoku, nie wspolpracowali by z
tymi z Poznania, Radomia i Kielc?

324. Data: 2020-04-29 20:26:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-29 14:57, Trybun wrote:

> Myślę że p Adenauer to tylko narzędzie posłuszne woli ameryki. Nie wiem
> jak z tymi jeńcami, wiem tylko że wielu bulwersowała postawa   ZSRR iż
> ten nie zwalnia jeńców w wyznaczanym przez ogólnoświatowe porozumienia
> terminie. Dopiero w w latach 20tych XXI wieku dowiedziałem się że główną
> przeszkodą w ich wolności był brak uznania ZSRR przez RFN.
>
> Polacy w czasie wojny też podobno powiadli że są i dobrzy Niemcy..
> "dobry szkop to m***y szkop".

RFN nie mogl niczego uznac, w swietle prawa miedzynarodowego, bo to jest
do dzis, spolka akcyjna... GmbH, zalozona 21 maja 1949 roku, we
Frankfurcie nad Menem.

http://robertkucharycz.blogspot.com/2016/04/bundesre
publik-deutschland-czyli.html

325. Data: 2020-04-29 20:42:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-29 14:58, Trybun wrote:
> [...]
pg&name=medium

sent_State_of_British_Relations_with_France_and_Germ
any

> A chyba zupełnie niedawno brytole pojmali irański tankowiec. A może to
> był Syryjski.. Nie ważne, - ważne  że zachowują się jak piraci.

Iranski, zatrzymany w Gibraltarze...

Bo od objecia przez Trumpa urzedu, globalizacja jest 'na biegu wstecznym'..
cytujac Bartosiaka, "moze juz wkrotce pojawic siem sugestia z ust
prezydenta Trumpa, ze chinskie towary sa atrakcyjne, ale nie wiadomo czy
doplyna do Europy...?"

https://youtu.be/eVGkK5LmVrQ?t=85

326. Data: 2020-05-01 09:14:51

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2020 o 19:30, Izaura pisze:

> Ten chyba jeszcze nie zatonal... nie taki znow stary, w sluzbie od 91...
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Admira%C5%82_F%C5%82ot
a_Sowietskogo_Sojuza_Kuzniecow

'W służbie",  no niech mu będzie, ale póki co Kuźnicow nawet nie ma
nawet śrub napędowych.

327. Data: 2020-05-01 09:15:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2020 o 19:36, Izaura pisze:
> [...]
162b.JPG

> Wszystko to w ramach europejskiego projektu deindustrializacji...
> przerabiania klasy sredniej na prekariat.
>
> //podczas gdy w Chinach, wlasnie pojawila siem klasa srednia i nie
> chce juz dalej zapierdalac w panstwowych manufakturach.

Nie wiem co ma do tego Europa. Bo osobiście odnoszę wrażenie że
jakiekolwiek poluzowanie  więzów dla Polaków przez rodzimych władyków to
tylko za sprawą Unii,. A i tak rogi pokazują dość często. Aż się boję
pomyśleć co te palanty by z nami wyprawiały gdyby nie ta Unia.

328. Data: 2020-05-01 09:16:42

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2020 o 19:58, Izaura pisze:

> Trudno siem dziwic... prowadza regularna wojne.
>
> Jak popatrzec na mape, to zaden samolot z Rosji nie leci nad
> terytorium Ukrainy, juz od kilku lat.
>
> https://www.flightradar24.com/49.99,20.08/7
>
> Te bataliony Azow, czy inne, to takie 'grupy rekonstrukcyjne', jak ci,
> ktorzy o nas wafelkami w czekoladzie swietowali urodziny Adolfa.

Myślę że to przezorność. Gdyby latali to jakiś mógłby zostać zestrzelony
a "świat" znowu dowiedziałby się o kolejnym przykładzie na "agresję Rosji".

Nie, to chyba jednak inny rodzaj "patriotów", a i póki co nasi nie robią
nic złego. Np żaden z nich nie zadeklarował publicznie sympatii do p
Adolfa i jego polityki, a to chyba powinno coś znaczyć..

329. Data: 2020-05-01 09:17:52

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2020 o 20:09, Izaura pisze:

> [...]
> wtedy tylko my z Ukraincami i Pribaltyka bedziemy na wschodniej flance.
>
> Tu o tym, ze Wojna Trzydziestoletnia trwa nadal... i Macron niczego

Bez przesady, wszystko wskazuje na to że Polska Armia to twór czysto
teoretyczny. W sumie to i dobrze bo szabelką i tak byśmy nic nie
wywalczyli. Chodzi o stworzenie jakichś bliskich kontaktów gospodarczych
z Ukrainą, gdyby udało się jeszcze dołączyć kilka innych państw rejonu
to moglibyśmy się stać alternatywą dla samej Unii. Bo sama Unia poprzez
rolę USA jest skazywana na rolę ich lokaja.

330. Data: 2020-05-01 09:18:09

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2020 o 20:11, Izaura pisze:

> Dokladnie tak zachowuja siem histerycy...

Albo wyjątkowo wyrachowane osobniki..

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga