Paluchy w jedzeniu.

11. Data: 2014-10-09 21:55:09

Temat: Re: Paluchy w jedzeniu.
Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 października 2014 21:35:35 UTC+2 użytkownik Alek napisał:
> U�ytkownik <ikselk%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisa�

> Ty naprawd� niczego w kuchni nie dotykasz r�koma? Niepoj�te.

Dlatego zanim przeczytasz dalej, z gory wez cos na uspokojenie 3-)

MYJE RECE kiedy trzeba (i nawet kiedy nie trzeba), a pomimo to nigdy (nigdy!!!) nie
zdarzylo sie, abym umyslnie dotykala tego, co nakladam komuś (ba - nawet sobie), na
talerz. Mam bowiem do tego celu pełen zestaw przyborów i nimi potrafię się posługiwać
tak jak palcami, więc dania wyglądają wystarczajaco ślicznie-estetycznie, na pewno
nie pretendujac do nagrody w plebiscycie "Kicz roku" niczym te piramidki wszelkie i
ukladanki prezentowane na pokazach i w tv oraz w restauracjach majacych sie za
"luksusowe"...
Nawet krojenie pieczeni na plastry wykonuje po prostu bardzo ostrym nozem i
odpowiednim przyrzadem, na czystej, wyparzonej desce, po czym zsuwam wszystko lopatka
jednym ruchem na polmisek lub kolejno na talerze. Na przyjęciach, a i na niedzielny
obiad, podaję wszystkie potrawy na polmiskach, w salaterkach itp - i wyobraz sobie na
polmiski TEZ nakładam potrawy bez macania. Już sobie wyobrazam miny moich
bliskich/gosci, gdyby dostali potrawy "namacane" od razu na talerze :-/
I nie tylko ja tak mam, wyobrażasz to sobie???
Ludzie kulturalni maja tak wszyscy, a wsadzanie paluchow w czyjs talerz należy do
obyczajow pospolitego niewychowanego gminu, ktory obecnie rzadzi mediami i promuje
"palcowki" na talerzu jako dobry ton.

12. Data: 2014-10-09 21:56:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-09 21:51, FEniks pisze:

> Właściwie powinien pomóc.

Na przykład taki ładnie wszystko poukładałby na talerzu:

https://www.youtube.com/watch?v=wyzz_75yYvI

Ewa

13. Data: 2014-10-09 22:26:07

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ikselk%gazeta.pl@gtempaccount.com> schrieb im Newsbeitrag
ps.com...

Jesteś osobnikiem tak ciężko pojebanym, że wyjaśnianie ci rzeczy oczywistych
mija się z celem....

14. Data: 2014-10-09 22:51:26

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 października 2014 22:26:07 UTC+2 użytkownik Hans Kloß napisał:
> <ikselk%gazeta.pl@gtempaccount.com> schrieb im Newsbeitrag

ps.com...

> Jeste� osobnikiem tak ci�ko pojebanym, �e wyja�nianie ci rzeczy oczywistych

> mija siďż˝ z celem....

I daj Boże tak dalej, niech się mija - absolutnie nie chcę się spotykać z tymi twoimi
oczywistymi, zwłaszcza na moim talerzu... Trzymaj je sobie w WC :->

15. Data: 2014-10-09 22:52:25

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.10.2014 21:55, ikselk%g...@g...com pisze:

> [...]
obyczajow pospolitego niewychowanego gminu, ktory obecnie rzadzi mediami i promuje

A jak robisz na przykład pierogi?
GA

16. Data: 2014-10-09 22:55:26

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Oct 2014 21:35:35 +0200, Alek napisał(a):

> Użytkownik <ikselk%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisał

> Ty naprawdę niczego w kuchni nie dotykasz rękoma? Niepojęte.

Może układa najświętszymi Ręcami Pani Baby?

[ Żeby przekonać Cię, że naprawdę Cię przewyższam... nie mówię tu o wzroście ]
[ w kilogramach tylko, że tak powiem o wymiarze moralnym... masz tu banana! ]
[ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

17. Data: 2014-10-09 23:04:33

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 października 2014 21:35:35 UTC+2 użytkownik Alek napisał:
> U�ytkownik <ikselk%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisa�

> Ty naprawd� niczego w kuchni nie dotykasz r�koma? Niepoj�te.

No a poza tym co ma MOJA kuchnia tutaj do rzeczy? - nie rozumiesz sensu tego wątku:
tu nie chodzi o to, kto, co i czym w SWOJEJ kuchni maca, tu chodzi o to, aby w kuchni
zbiorowego żywienia ludziom w talerzach nie było macane. Skoro nie rozumiesz, dla
ilustracji weźmy już skrajność - jeśli nawet ktoś własne ekskrementy z paluszków na
talerz sobie lub rodzinie lubi serwować, to jego prywatna sprawa i wolno mu, ale
zaiste nie ma żadnego powodu, aby ufać OBCYM w tym, że Ci wlasnych ekskrementów nie
zaserwuja, kiedy przychodzisz do restauracji.

18. Data: 2014-10-09 23:09:42

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 października 2014 22:52:25 UTC+2 użytkownik GalAnonim napisał:

> [...]
obyczajow pospolitego niewychowanego gminu, ktory obecnie rzadzi mediami i promuje

A co to ma do rzeczy, jak je ROBIe? Na pewno rozumiesz tekst drukowany?

Podpowiedz od przyjaciela: niezaleznie od tego, jak je robie, zawsze podaje PO
ugotowaniu, no i paluchami ich nikomu na talerz(u) nie "celebruje" 3-]
Proponuje pocwiczyc analize prostych tekstow...

19. Data: 2014-10-09 23:13:54

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <ikselk%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisał

> Dlatego zanim przeczytasz dalej, z gory wez cos na uspokojenie 3-)

Raczej tobie potrzebny jakiś lek na fobię.

> MYJE RECE

Nie ty jedna, Okrasa i inni na pewno też to robią.

> nigdy (nigdy!!!) nie zdarzylo sie, abym umyslnie dotykala tego, co
> nakladam komuś (ba - nawet sobie), na talerz.
> Mam bowiem do tego celu pełen zestaw przyborów i nimi potrafię się
> posługiwać tak jak palcami,

Warzywa na sałatkę kroisz używając szczypiec? Ugotowane jajka obierasz
pincetą? Przy krojeniu chleba trzymasz go w imadle? Jak formujesz
kluski, mielone, roladki? Czym wkładasz je do gara? Jak formujesz
ciasto na pizzę/tartę? I tak dalej.

A może po prostu masz jakąś paskudną chorobę skórną i mimo mycia masz
ordażające dłonie?
E, to chyba jednak problem psychiczny, bo na pewno nie higieniczny.

> Na przyjęciach, a i na niedzielny obiad, podaję wszystkie potrawy na
> polmiskach, w salaterkach itp - i wyobraz sobie na polmiski TEZ
> nakładam potrawy bez macania.

Ależ oczywiście serwowanie na oczach konsumenta musi odbywać się przy
pomocy sztućców i bez dotykania rękoma, ale praca w kuchni bez użycia
rąk to jakaś niedorzeczność. W krytykowanych przez ciebie programach
kamera zagląda do kuchni, to nie są widoki przeznaczone dla tego,
który będzie jadł.

20. Data: 2014-10-09 23:21:09

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
napisał:
> [...]

wolno mu, ale zaiste nie ma żadnego powodu, aby ufać OBCYM w tym, że
Ci wlasnych ekskrementów nie zaserwuja, kiedy przychodzisz do

Kiedy przychodzisz do restauracji to z samej zasady musisz zaufać
obcym. Jak masz z tym problem to tam nie chodzisz. I właściwie w ogóle
niewiele możesz jeść, bo przeciez nie ufasz też tym, którzy wytwarzaja
żywność w piekarniach, mleczarniach, przetwórniach itd. Twoje życie to
koszmar.

Knajpa
Festiwal Słoików Świata
Garus :-)
Milion Polaków żyje w homoseksualnych związkach,
Zupa z cukinii