Re: Pamiec Panslavisty

61. Data: 2011-07-20 17:24:49

Temat: Re: Pamiec Panslavisty
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 18:42, jadryś pisze:

> Zależy co rozumiesz po przez słowo "kreatywność"? Jak dla mnie to już
> sama podwyższona aktywność, rozpoczynanie nowych wątków jest
> kreatywnością. Panslav szedł w tym dalej, - nowatorskie pomysły na
> przyrządzanie potraw i ogólnego podejścia do zagadnień w temacie kuchnia
> były nieomal codziennością.
> Nie ma mowy o jakimś popieraniu, - jest tylko zimna ocena działalności
> Panslava na 'Kuchni".

Jakosciowo sam kwestionujesz trafnosc jego pomyslow, a tu raptem
wyskakujesz, ze byl kreatywny?
Przeciez to jest wewnetrzna sprzecznosci, a twoja ocena to jakis belkot.
Napisz, jak sie w koncu zdecydujesz, co naprawde w jego tworczosci bylo
wartosciowe, a co nie, bo dalszy tego typu slowotok nie ma raczej sensu.

62. Data: 2011-07-20 17:59:32

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 18:40, jadryś pisze:

> No widzę że dla Ciebie kultura to wtedy gdy adwersarz przyzna ci rację.
> I dlaczego tak bezkrytycznie Ikselka miałaby Ci przyznawać racje skoro
> sprawa była kontrowersyjna?
Nie zrozumiałeś, nie chodzi o przyznanie mi racji, ale o umiejętność
dyskusji z uznawaniem argumentów, szczególnie w chwili gdy argumenty
podpierane są "twardymi" faktami publikowanymi w RECENZOWANYCH
czasopismach, a nie na łamach stron internetowych pisanych przez
"gimnazjalistów na zaliczenie".
Wróć dwie wypowiedzi wyżej w tym wątku i spójrz, że pierwotni podany
był przykład ceramiki korundowej i procesu osmozy - tematyki raczej mało
kontrowersyjnej.
Witek

63. Data: 2011-07-20 18:09:53

Temat: [OY]: Pamiec Panslavisty
Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego pierwszego akurat Ikselce nie można odmówić. A z tym przyznawaniem
> do błędów też bym sie wstrzymał do całkowitego wyjaśnienia sprawy.
Nie, zdecydowanie nie.
Zobacz "dyskusje" z nią w temacie noży ceramicznych, nie tylko zreszta
ze mną, prześledź proszę watek, gdzie xl uważa że tlenki metalu nie mogą
być ceramiką, a podawane przeze mnie przyklady TiO2 czy korundu nie są
przyjmowane do wiadomości, bo dla niej tytan jet dodatkiem - toz to
kuriozum było! A jeszcze na argumenty odpowiadała bluzgami.
Podobna sprawa był w dyskusji nt. teflonu, a wcześniej oponowałe,
przeciko bzdurze jaką usiłowała nas oświecić - czyli że bakterie
rozpuszczają się w wodzie destylowanej (będziesz chciał, daj znać na
"pirive" - odszukam watki
Pozdrawiam Witek

64. Data: 2011-07-20 18:13:26

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 18:41, jadryś pisze:

> Tak,
> Ja - " a następnie wróciłem do domu i wrzuciłem to do garnka i zapaliłem
> gaz...
> Adwersarz - "a ile nalałeś wody..... "?-
> - Tak się zaczyna dyskusja na tematy kulinarne, tak rozmawiają ludzie a
> nie roboty zaprogramowane na zadawanie pytań i dawanie odpowiedzi bez
> uwag o tym jaka jest u nich pogoda, czy jak się czują. Naprawdę uważasz
> że tak powinna wyglądać dyskusja?
Niestety nie, nie tak się to kończyło, a pewnie mogłoby być interesująco
i "pomysłotwórczo" ;-(
Witek

65. Data: 2011-07-20 18:35:29

Od: Hans Kloss <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lip, 07:52, witek <j...@b...gazeta.pl> wrote:

> Ktoś kto nie rozumie procesu osmozy i wydaje mu się, że woda destylowana
> rozpuszcza bakterie nie prezentuje takiego poziomu
Można to i "rozpuszczaniem" nazwać, niezbyt ścisle ale IMO nie jest to
tragiczny błąd. Wyobraź sobie że destylka rozpuszcza także szkło- i to
stosunkowo nieźle ;)
J-23

66. Data: 2011-07-20 18:39:25

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 19:59, witek pisze:
> [...]
> podpierane są "twardymi" faktami publikowanymi w RECENZOWANYCH
> czasopismach, a nie na łamach stron internetowych pisanych przez

Głupiś, twarde dowody w recenzowanych żurnałach to dobra papka dla
lemmingów takich jak ty.

67. Data: 2011-07-20 18:46:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz "dyskusje" z nią w temacie noży ceramicznych, nie tylko zreszta
> ze mną, prześledź proszę watek, gdzie xl uważa że tlenki metalu nie mogą
> być ceramiką,

...póki nie zostaną utwardzone. Tłumaczyłam ci kilka razy jak krowie
na granicy, że substancje surowcowe stają się ceramiką DOPIERO po
zastosowaniu odpowiedniej technologii utwardzania.
To, co imputujesz, wypisz wymaluj znaczy tyle, że np glina pozostając
w dole na polu już jest ceramiką.
Otóż nie - staje się nią po wypaleniu (czyli termicznym utwardzeniu).
Tak samo inne substancje - potrzebują ODPOWIEDNIEJ (termicznej lub
chemicznej) obróbki, aby stać się produktem CERAMICZNYM. Bez tego NIE
SĄ ceramiką. Są surowcami ceramicznymi.

> [...]
> Podobna sprawa był w dyskusji nt. teflonu, a wcześniej oponowałe,
> przeciko bzdurze jaką usiłowała nas oświecić - czyli że bakterie

Ulegają osmozie - tak pisałam.
Osmoza to nie rozpuszczanie. //wiesz?

> w wodzie destylowanej (będziesz chciał, daj znać na
> "pirive" - odszukam watki
> Pozdrawiam Witek

A proszę bardzo:
http://dyskusje.we-dwoje.pl/re;noze;ceramiczne;ot,pt
,p471684.html
http://www.gadugrupa.pl/pl.rec.kuchnia/85004-re-no-e
-ceramiczne-ot-

I gwoli twego poziomu - mam nadzieję, że po dyskusji pod podanym
drugim linkiem już wiesz ode mnie, że związki METALI z innymi
substancjami nie są substancjami METALICZNYMI.
Zapamiętaj!

Wszystkie twoje zarzuty są wydumane i wynikają z nierozumienia moich
tekstów, ty po prostu nie rozumiesz zdań wielokrotnie złożonych.
Przeinaczanie moich wypowiedzi (jak pokazałam wyżej) świadczy o ich
całkowitym nierozumieniu.

68. Data: 2011-07-20 18:51:02

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 20:39, u2 pisze:

> Głupiś, twarde dowody w recenzowanych żurnałach to dobra papka dla
> lemmingów takich jak ty.
Z tym że ja mówię o naukach eksperymentalnych - biologia- chemia, gdzie
które nieco się różnią od politologii czy socjologii:-)
I nie pamiętam, by cię wsześniej obrażał ;-)
Pozdrowienia Witek

69. Data: 2011-07-20 18:56:13

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 20:46, Ikselka pisze:

> [...]
> Tak samo inne substancje - potrzebują ODPOWIEDNIEJ (termicznej lub
> chemicznej) obróbki, aby stać się produktem CERAMICZNYM. Bez tego NIE

I ciągle nie wiesz jaką bzdure piszesz!!! Bakterie nie mogą "ulegacć
osmozie" - tłumaczyłem jak krowie na granicy, ale widać nie jest wstanie
tego zrozumieć. A odsyłałem do znajomego (twojego) nauczyciel biologii
czy chemii, ale widać nie skorzystalaś lub i on nie dał rady ;-)

> [...]
> drugim linkiem już wiesz ode mnie, że związki METALI z innymi
> substancjami nie są substancjami METALICZNYMI.
Napisałem wcześniej - szkoda czasu na próby tłumaczenia tobie ;-(

> [...]
> tekstów, ty po prostu nie rozumiesz zdań wielokrotnie złożonych.
> Przeinaczanie moich wypowiedzi (jak pokazałam wyżej) świadczy o ich
Króliczku rabarbarowy - każdy może wrócic do wątku - a tam czarno na
białym jest:-)
Bez pozdrowień

70. Data: 2011-07-20 18:57:53

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 20:51, witek pisze:
> Z tym że ja mówię o naukach eksperymentalnych - biologia- chemia, gdzie
> które nieco się różnią od politologii czy socjologii:-)
> I nie pamiętam, by cię wsześniej obrażał

Nie sciemniaj witus. Eksperymenty albo sie sprawdzaja w praktyce, albo
sie nie sprawdzaja. Pisze to tobie ja inzynier nauk technicznych.

Dlatego albo piszemy o twardych dowodach, albo o niezweryfikowanych
eksperymentach.

troll bożyszczem?
wasz idol Pansraka
czajnik w marchewkowe ciapki