Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Subject: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Date: Fri, 13 Jan 2017 11:33:06 +0100

LeoTar Gnostyk pisze:

> Czyli zero odpowiedzialności za własny byt a rownocześnie totalne
> uzaleznienie od woli jedynowładcy, który może się okazać
> niezrównoważony i pewnego dnia może mi zabrać wszystko. A poza tym
> jaką masz pewność, że wszyscy będą zadowoleni z takiej równości za
> którą nie podąża świadomość i odpowiedzialność? Ktoś jeden może
> zacząć uważać, że on robi więcej i jemu należy się więcej i może
> wywołać lawinę w takiej nieswiadomej społeczności.
>
> Wybacz, ale to nie dla mnie. Wolę skromne ale życie na własny rchunek
> i z pełną odpowiedzialnością za swoje bezpieczeństwo.

Ja wiem, iksi, że Ty, jako kobieta, masz skłonność do spuszczania
odpowiedzialności na mężczyznę, i najlepiej sie czujesz w roli tej
poddanej, która za nic nie odpowiada, i która - manipulując seksem -
skutecznie przerzuca odpowiedzialność na mężczyznę. Odpowiada Ci wiec
układ, w którym mężczyzna wręcz dobrowolnie przyjmuje na się całą
odpowiedzialność za wsystko co dobre i złe dzieje się w stadzie. Taki
sobie myk. ;-)

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/