Re: Patelnia do nalesnikow

Data: 2005-12-28 21:31:39
Temat: Re: Patelnia do nalesnikow
Od: "maf" <m...@a...alpha.pl>

"Kropelka" <k...@n...serwery.pl> wrote in message
news:doul5i$jio$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dostalam na gwiazdke specjalna patelnie do nalesnikow. Taka duuuuza bardzo
> plaska i ciezka. Tak wiec zapasy swiateczne schowalam do zamrazalnika i
> spiesze dzisiaj z robieniem nalesnikow.
> Tylko jak? Zrobilam ciasto tradycyjnie ale rozlac je po patelni to nie
lada
> sztuka.
> Kiedys dawno dawno we wroclawiu jadlam nalesniki z czegos podobnego (budka
> na ulicy) ale o ile pamietam tam ciasto bylo rozprowadzane za pomoca
takiego
> [...]
Witam
Czy Twoja patelnia ma scianki boczne?
Te cienkie nalesniki robilo sie, nie na patelni , tylko na specjalnym /mozna
to nazwac patelnia/ przyrzadzie do cienkich nalesnikow, bez scianek
bocznych.
Jezeli masz takie cos, to ciasto musi byc rzadsze, ilosc wlanego ciasta
musisz dobrac doswiadczalnie, zeby nie wylalo sie za brzegi, rozprowadzic
mozesz czymkolwiek. Taki przyrzad do rozprowadzania mozna zrobic samemu.
Pozdr
MarekF