Patriotyzm narodowy a kuchnia polska

221. Data: 2015-03-04 12:47:41

Temat: Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 18:20, Pszemol pisze:
> [...]
> cenisz i nie potrzebujesz - nie wiem co - ambasada Polska
> w Urugwaju? Płacisz? Ani płacisz za nią. Potrzebujesz?
> Albo np. państwowe muzea, płacisz? Płacisz. Potrzebujesz?
>
> Próbuję Ci uzmysłowić, że to że TV jest do kitu to jest Twoja
> opinia, Twoja ocena, do której oczywiście masz 100% prawo
> ale w kórej to ocenie jesteś w mniejszości, bo większość TV
> ogląda i ją lubi. Ja mogę się zgodzić z Tobą że w TV jest
> dziadostwo (choć ekspertem nie jestem, bo rzadko, prawie
> wcale nie oglądam TVP) ale nie mogę się zgodzić dlaczego
> nie przejdziesz nad tematem dalej tylko wciąż drążysz coś

Jednym słowem bronisz q*two, a wina obarczasz bogu ducha winnych ludzi.
Jest q*two, żeby nie powiedzieć antypolski bandytyzm za który Polacy są
zmuszani pod rygorem kar płacić ,ale Ty proponujesz to mi samemu coś ze
sobą zrobić..

222. Data: 2015-03-04 12:47:53

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 12:14, masti pisze:

> a nadwyżką było wszystko powyżej zera

Nie udawaj głupszego niż nim jesteś w rzeczywistości, to naprawdę jest
zbędne.

223. Data: 2015-03-04 12:48:28

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 14:04, Ikselka pisze:

> Nie masz pełnej wiedzy na ten temat. Jak kogoś obwołano kułakiem
> (wystarczył donos od "zyczliwego" sąsiada), to jako karę zabierano WSZYSTKO
> - bogu ducha winni chłopi się wieszali, bo gospodarstwo upadało bez ziarna
> na siew.

Myślę że coś pokręciłaś, zboża i innych nie zabierano nikomu za karę.
Kontyngent lub nadwyżki były obowiązkowe dla wszystkich. Po prostu
władze próbowały nie dopuścić aby w miastach ludzie umierali z głodu,
podczas gdy u chłopów to myszy zżerałyby ziarno. Takie byly założenia,
a to że często były stosowana była i partyzantka to juz zupełnie inna
historia. Bardzo często na rekwizycję wysyłano junaków SP. którzy to po
dniu ciężkiej pracy nie bardzo mieli czas i ochotę aby z chłopami
wykłócać się o każde ziarenko.

224. Data: 2015-03-04 12:48:39

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 14:06, Ikselka pisze:

> Poa tym telewizor chcialabym mieć w dom, ale tylko do użytku z konkretnymi
> wykupionymi kanałami albo do odtwarzania treści z nośnika danych -
> tymczasem zmusza się mnie do płacenia haraczu na coś, czego sobie ne życzę
> oglądac.

O nic innego mi nie chodzi.

225. Data: 2015-03-04 12:49:11

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 18:24, Pszemol pisze:
> "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message

> Nie jesteś winien złej jakości programu TV.
> Ale jesteś winien swoich skarg na temat TV na grupie o kuchni :-)

Już nie kombinuj jak koń pod górę.

> Szanuję Twoją opinię, bo Twoja i masz do niej prawo, nawet jak nie
> masz racji :-)

Szanujecie moja opinię, czy szanujesz? :-P

> Co innego mówię: sam zgotowałeś sobie los kupując do swojego domu
> 8 telewizorów podczas gdy otwarcie nienawidzisz co w tych TV nadają.
> Dla mnie to jakaś skrajna niekonsekwencja z pogranicza hipokryzji.

Należało by się zastanowić kim ja jestem w swoim kraju, kim Ty jesteś?
Ty możesz się godzić na rolę nic nie znaczącego podmiotu jaką KTOŚ Ci
narzuca, a ja mówię temu NIE.

226. Data: 2015-03-04 12:49:29

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 14:10, Ikselka pisze:

> Bo dla mnie telewizor nie jest niczym więcej niż zegarek czy gniazdko w
> scianie - mam potrzebę, to sobie mam zegarki wszędzie, bo muszę wiedzieć
> cały czas, która godzina. Ty chcesz mieć tv - bo taka masz potrzebę.
> Telewizor dla Ciebie i dla mnie NIE JEST dobrem samym w sobie, tylko
> NARZĘDZIEM - w przeciwieństwie do tych, których bulwersuje 8 telewizorów,
> bo umiejscawiają w tym bezwartościowym (np bez prądu) urządzeniu wartość
> materialną...

No właśnie, ale dlaczego np. Przemol czy masti chrzanią jakieś
dyrdymały..,.?

227. Data: 2015-03-04 12:49:50

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 18:26, Pszemol pisze:
> "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message

> Ty uparcie poruszasz jeden problem: złej jakości programów w TV.
> I ten problem rzeczywiście jest niezależny od ilości odbiorników
> w Twoim domu. Ja natomiast zastanawiam się nad innym tematem
> jakim jest posiadanie 8 telewizorów w domu przez kogoś kto sam
> niecierpi i nie ogląda TV.

Zła jakość to jedno, drugi to potencjalne kary na tego co nie będzie
płacił na utrzymywanie tych programów złej jakości.

228. Data: 2015-03-04 12:50:03

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 11:04, krys pisze:

> A Ty myślisz, że po co jest TV?

Dla autentycznej rozrywki tych co ją oglądają.

229. Data: 2015-03-04 12:50:29

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 17:09, Pszemol pisze:
> "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message

> Jako dorosły człowiek niczego nowego już się nie uczysz?
> A kiedy dokładnie przestałeś się uczyć nowych rzeczy?
Przy takiej jakości mediów na pewno nie grozi mi pogłębienie wiedzy.
Bardzo dawno temu. Intelektualny poziom wykształcenia uniwersyteckiego
osiągnąłem gdzieś tak w wieku gdy rówieśnicy kończyli podstawówkę.
Oczywiście nie piszę tu o naukach ścisłych.
Ale ale, czy Ty aby nie próbujesz mnie podrywać? Skąd to niezdrowe,
szczegółowe zainteresowanie moją osobą?

230. Data: 2015-03-04 12:50:46

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 19:30, @ pisze:

> Zapewne o "ogladalnosci", ktorej wskaznik zalezy od grupy poddanej
> badaniu.
> Najwyrazniej jednak najwieksza popularnoscia (oprocz wiadomosci)
> ciesza sie badziewne, acz lekkie i nie poruszajace procesow myslowych
> wszelkie tance lamance, z malpami i figurami, big dziadery i inne
> idiotele, czyli tzw. szeroko pojeta "rozrywka".
>
> @

A ja myślę że to tylko takie pieprzenie, TVP do bólu tnie wydatki
kosztem jakości. Znacznie łatwiej i taniej jest nagrywać jakieś
badziewne dialogi dwu głów i puszczać to na okrągło niż wydawać kasę na
coś ambitniejszego.

Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Jaką patelnię lupić?