Patriotyzm narodowy a kuchnia polska

61. Data: 2015-02-25 16:11:29

Temat: Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 15:14, XL pisze:

> Wot spekulant! ;-P
> Za najbardziej zgniłej komuny publicznie linczowano nawet za "zbyt dużą"
> ilość trzymanego w gospodarstwie ziarna - vide "likwidacja kułactwa"...

Akurat tamto idzie zrozumieć, nie można tolerować chomikowania gdy inni
nie mają czego włożyć do garnka. :-)

62. Data: 2015-02-25 16:12:03

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 12:10, masti pisze:

> To nie kupuj. przymusu nie ma

Jak to nie ma? Co chwilę gdzieś czytam o karach jakie grożą tym co nie
opłacają "państwowych mediów".

63. Data: 2015-02-25 16:12:39

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 15:15, XL pisze:

> Telewizor przekażę komuś i wyrejestruję, więc mam to w nosie. A jak zaczną
> ściągać opłatę za tv z innego tytułu (internet, komputer, komórka), to i
> "inny tytuł" zlikwiduję.

Jeżeli ta metoda przyniesie skutek, to pozwolę ją sobie od Ciebie
zapożyczyć, i samemu zastosować. :-)

64. Data: 2015-02-25 16:15:22

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 14:19, Pszemol pisze:
> [...]
> wolnego czasu - krytykujesz ją bardzo, psuje Ci krew w żyłach - jakie
> masz szanse zmienić to co nadają? Żadne. To co nadają dostosowane jest
> do przeciętnego widza, bo przeciętny widz decyduje gremialnie co jest
> chodliwe i za co zapłacą oglądalnością. Najwyraźniej nie pasujesz do
> przeciętnego widza - znajdź sobie inną rozrywkę.
>
> Z ciekawości - czy możesz nam wyjaśnić tą niezwykłą ilość telewizorów
> w Twoim domu? Zwłaszcza połączoną z Twoją nieukrywaną nienawiścią do
> TV? Ja myślałem że 8 telewizorów to jakieś studio TV a nie prywatny

Za szkoły płacę, także mam świadomość że opłaty na szpitale to dobra
inwestycja, wojsko, no cóż, może doczekam jeszcze czasu gdy sprzedajni
politycy wpuszczający obce, wrogie nam wojska na teren kraju wreszcie
przejdą do historii. A więc i tu nie są to pieniądze wyrzucone w błoto.
A te media na które jestem zmuszony płacić, jakim prawem każesz mi
płacić, na mendy które codziennie mi przypominają że ja Polak to coś
gorszego niż inni, które z pełna premedytacją kaleczą mowę polską, i z
pokorą to przyjmować?

Nam, a mozna wiedzieć kogo poza soba jeszcze reprezentujesz?
Nic oczywiście nie stoi na przeszkodzie aby Tobie to wyjaśnić. W domu
jest sporo pomieszczeń, i jak na te kilkanaście lat jakie tu mieszkam
panuje spora rotacja domowników. Zdarzało się że i wszystkie
pomieszczenia były zajęte, a przecież każdy mieszkaniec od czasu do
czasu lubi sobie pooglądać tv w łóżku. Tak więc wstawiłem telewizory do
każdego pokoju, + kuchnia i duuuży tv z odpowiednim nagłośnieniem na
strychu.

65. Data: 2015-02-25 16:15:34

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 15:18, XL pisze:

> Opłata rtv to podatek, haracz - płacisz z tytułu samej "możliwosci"
> korzystania. Jeszcze trochę, a wprowadzą podatek na rzecz GW - na
> identycznej zasadzie...

No ale to chyba nie pozbawia mnie prawa do oczekiawania programów na
"poziomie".?

66. Data: 2015-02-25 16:16:20

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 14:20, Pszemol pisze:

> :-))) o tym, że możesz słuchać przez siebie wybranej muzyki nie
> słyszałeś?

Mam w obu samochodach możliwość odtwarzania różnych nośników. Mam także
sporo takich nośników z odpowiednią zawartością, jednak wolałbym jakieś
radio, prowadzone na poziomie, z dużą dawką dobrej muzy.

67. Data: 2015-02-25 16:34:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 16:11, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Akurat tamto idzie zrozumieć, nie można tolerować chomikowania gdy inni
> nie mają czego włożyć do garnka. :-)

Na szczęście w każdym polskim domu jest przynajmniej jeden telewizor.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

68. Data: 2015-02-25 16:36:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 15:23, obywatel XL uprzejmie donosi:

> A tzw abonament rtv to niby co?

Ale to chyba się płaci za telewizor i radio, nie za oglądanie?

69. Data: 2015-02-25 16:37:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 16:12, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Jeżeli ta metoda przyniesie skutek, to pozwolę ją sobie od Ciebie
> zapożyczyć, i samemu zastosować. :-)

Słyszałam, że to skuteczna metoda. Serdecznie polecam.

70. Data: 2015-02-25 16:40:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-25 09:37, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> [...]
> oczekuję żeby za kasę którą płacę oczekiwać czegoś co by nie było albo
> bezdennie głupie, nieciekawe, debilne, kłamliwe albo wręcz dla mnie

Podejrzewam, że pomyliłeś pojęcia i dlatego teraz odczuwasz tę swoją a
jakoś nieuzasadnioną gorych. Nie płaci się abonamentu RTV za programy.
Płaci się za niesamowita radość z posiadania odbiornika.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Jaką patelnię lupić?