Re: Pierogi wybuchające w mikrofalówce...

Data: 2001-11-14 10:34:03
Temat: Re: Pierogi wybuchające w mikrofalówce...
Od: PatryCCCja <k...@s...pl>

"Joanna Duszczyńska" wrote:
> gotują
> stołu

co gorsza z maslem tez tak jest.... kiedys do kalafiora topilam maslo, a
kiedy otwieralam drzwiczki ono mi eksplodowalo! nie "wykipialo" tylko
wystrzelilo do gory! kurcze, cala kuchenke, stol, fotela kawalek,
podloga.... wszystko w masle. dobrze ze sciereczke trzymalam to moje
spodnie sie uchronily :) a mam kuchenke z grillem, wiec jeszcze wieksza
radosc przy czyszczeniu.... te cholerne rurki sa straszne esli trzeba je
dokladnie umyc...

> Tego jeszcze nie doświadczyłam, ale podobno przed tym zabezpiecza częste
> mieszanie podczas gotowania... Hmm... I dobrze, że na blat stołu a nie w
> kuchence...

mozna wlozyc jakas lyzeczke czy cos... ja wkladam np. zlamany patyczek,
taki do szaszlykow :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl