Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...! Re: Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...!

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re:
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 21 Jul 2014 20:19:09 +0200

Dnia Mon, 21 Jul 2014 17:37:09 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> komisja orzeka, że nie żyje. Zrządzeniem Bożej Opatrzności na jego
> ,,pogrzebie" było dwoje pielęgniarzy, jego kuzynostwo. Dokonali prostych
> badań dotykowych i stwierdzili, że ,,zmarły" żyje. Wymogli wycofanie ,,zwłok"
> z kolejki dawców. Danlop został wybudzony po kilku dniach, a po kilku
> miesiącach zrehabilitowany. Inny przypadek - Val Thomas z USA, której już
> miano pobierać narządy, a tymczasem ona się wybudziła i zaczęła
> mówić.(...)"
>
> Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
131007/REGION/131009509

"Były szef rehabilitacji w bydgoskim "Juraszu" wywołał skandal na
sympozjum. Ogłosił, że nie istnieje śmierć pnia mózgu, więc narządy
pobierane są od żywych.

Prof. Jan Talar, specjalista w dziedzinie rehabilitacji, obecnie dziekan
wydziału nauk o zdrowiu na Elbląskiej Uczelni Humanistyczno- Ekonomicznej
uczestniczył w sympozjum pt. "Znieczulenie i intensywna terapia chorych z
obrażeniami mózgowia - najnowszy stan wiedzy". Jego wykład "Gdzie się
kończy nadzieja w rehabilitacji obrażeń OUN" (ośrodkowy układ nerwowy -
przyp. red.) wywołał powszechne oburzenie. Profesor powiedział, nie
przedstawiając na swoją tezę żadnych dowodów, że nie istnieje śmierć mózgu.
I że w XXI wieku nie udało się pobrać narządów od osoby zmarłej.
- Co więc robimy? - pytał przed kamerą TVN prof. Talar i odpowiadał: -
Pobieramy narządy od osoby żywej!"