Po Rospudzie????

111. Data: 2007-02-12 21:34:28

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Chyba jednak nie dlatego. Przyczyn ciągle nie rozumien do końca,
> ale chyba chodziło o ułatwienie sobie życia, a nie o pieniądze.
> Ale nie wyszło...

ekhm, ale taka inwestycja jest bardziej kosztowna, czasochlonna (nie slyszalam
w PL o dotrzymanym jakimkolwiek terminie), a inwestycja alternatywna pare
kilometrow dalej, fakt, ze chlopow trzeba oplacic, ale przeciez nie na tym
jednym kawalku, poza tym wszedzie na swiecie (oprocz Chin) placi sie za grunty
pod inwestycje. Nie rozumiem, a jak nie rozumiem poczynan wladzy, to mniemam,
ze ktos w lape wzial, np od wlasciciela firmy ze specjalistycznym sprzetem,
coby nad tymi bagnami oszczednie budowac...

hania nieufnie

112. Data: 2007-02-12 23:52:39

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Opcja najtańsza ze wszystkich możliwych. Od Białegostoku
> leci głównie przez tereny państwowe w większości marne użytki.
> Nie trzeba tracić kasy na procesy, odszkodowania, wysiedlenia.

i wydłuży podróż na północ co najmniej o godzinę, co licząc zmarnowane
paliwo, a wiadomo, wydobycie to rujnacja ziemi, spalinki trują, to na pewno
jest ekologiczną pomyłką.

moon

113. Data: 2007-02-13 00:02:51

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Użytkownik "Moon" <w...@a...com> napisał w wiadomości

> Tia... Należy jeszcze do kompletu dodać, że Jankesi w kosmos latają,
> bombę atomową se zrobili, i Hollywood i Disneyland mają.... I
> hamburgery... Rozumiem, ze zapatrzony w to nie zwróciłeś uwagi czy
> mają oni dolinę Rospudy.

mają nawet lepsze.
kilka kilometrów za NYC już są lasy, jeziora, dzika zwerzyna już na
rogatkach miasta, a woda na plaży w _mieście_ Nowy Jork jest dużo
czyściejsza niż u nas, w zasranym Sopocie.
a to, że można zbudować super wielki budynek i nie ropieprzyć pół miasta
tylko źle świadczy o nas, a nie o nich.
ale my jesteśmy mądrzejsi, oczywiście,

nie chcę tu dobijać żadnego lewackiego ekologa, ale na Florydzie, juz od
dziesiątek. lat ich wyspy koralowe, tzw. Keys, są połączone szosa stanową nr
1, a same wyspy częstokroć zaludnione. Szosa jest w poważnym użyciu, nota
bene,
mimo wszystko wśród tych wysp i wród filarów szosy (haha) istnieje bogate
życie morskie, istnieje róznież rafa koralowa, która jest bardzo czuła na
czystość wody.

więc lamenty o traszkach w bagnie, o kwiatuszkach co zwiędną ze stressu,
sorry, to takie typowo słowiańskie pieprzenie i kwękanie, zamiast
przypilnować, żeby coś zrobić porządnie, lepeij wydać krocie i przy okazji
schrzanić tysiącom ludzi życie.
.

moon

114. Data: 2007-02-13 00:07:42

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:
> I skąd wiesz, że nie robi się niczego w kierunku przeniesienia
> zagrożonych gatunków? Przesadzałeś kiedyś storczyki w naturze? Znasz
> prawo pozyskiwania chociażby nasion od roślin objętych ochroną?
> Powtarzam, wydaje mi się, że zupełnie nie wiesz o czy piszesz.

przestańcie kitować, tu nie szkoła specjalna,
szosa ma szerokość max 30 metrów, budowa może mieć 50, a dolina długa jest
na ileśtam KILOMETRÓW.
obszar zabudowy do obszaru doliny to nawet nie jest 1%.
liczby nie kłamią, ekolodzy - zawsze, haha!

moon

115. Data: 2007-02-13 00:56:33

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mają nawet lepsze.

Nie pytałem czy oni maja lepsze czy gorsze tylko wyraźnie chyba: czy oni
maja dolinę Rospudy?

> ale my jesteśmy mądrzejsi, oczywiście,

Tu sie z Tobą zgadzam. My jesteśmy mądrzejsi. Przyjemnie by mi było zaliczyć
Cię do tego My.

Pozdrawiam ;-)
Janusz

116. Data: 2007-02-13 01:22:23

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Użytkownik "Moon" <w...@a...com> napisał w wiadomości

> Nie pytałem czy oni maja lepsze czy gorsze tylko wyraźnie chyba: czy
> oni maja dolinę Rospudy?

nie, o takiej nazwie nie mają, natomiast bagnistych dolin u nich mrowie, sam
płynąłem wynajętym kajakiem wśród bagien rzeki Pocomoke w Maryland, wijącej
się zaraz obok szosy stanowej, kamping, trochę domów, a w rzece ptactwo,
żółwie, ryby... krzaczory w setkach odmian, lilie wodne, grzybienie, różne
żabska, traszki itd...
nieprawdą jest, że cywilizacja zabija przyrodę, głupota zabija przyrodę i
brak umiejętności egzekwowania reguł.
moon

> Tu sie z Tobą zgadzam. My jesteśmy mądrzejsi. Przyjemnie by mi było
> zaliczyć Cię do tego My.

ale ja nie jestem "inny niż wszystkie"

moon

117. Data: 2007-02-13 04:55:14

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:

> nie, o takiej nazwie nie mają, natomiast bagnistych dolin u nich mrowie,

Ameryka jest wielka w stosunku do liczby ludzi tu mieszkających.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

118. Data: 2007-02-13 04:56:36

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:

> [...]
> mimo wszystko wśród tych wysp i wród filarów szosy (haha) istnieje
> bogate życie morskie, istnieje róznież rafa koralowa, która jest bardzo

Zimy na Florydzie jakby troszkę cieplejsze niż w okolicach Augustowa,
to i solenie jezni odpada...

Pozdrowienia,
Michał

119. Data: 2007-02-13 07:50:50

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Feb 2007, Moon wrote:
> [...]
> ileśtam KILOMETRÓW.
> obszar zabudowy do obszaru doliny to nawet nie jest 1%.
> liczby nie kłamią, ekolodzy - zawsze, haha!

Rece opadaja. Zrob sobie autostrade przez swoja stodole jesli tak Ci na
niej zalezy.

Pozdr.

D.P.

120. Data: 2007-02-13 07:55:55

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Feb 2007, Moon wrote:
> [...]
> żabska, traszki itd...
> nieprawdą jest, że cywilizacja zabija przyrodę, głupota zabija przyrodę i

Widziales stan obecny. Czy zastanawiales co tam bylo wczesniej?
Ile gatunkow ptactwa musialo uciekac na inne obszary i zginac?
Czy na prawde cywilizacja nie zapija przyrody? Nigdy nie przejechales
wiosna zaby albo np. jeza?

Pozdr.
D.P.

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny