Po Rospudzie????

251. Data: 2007-02-16 00:02:44

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale jak wulkan pierdyknie, to też się zmieni środowisko i co?
> dasz mu lanie?
>
> moon

Chmury go zleją.

252. Data: 2007-02-16 01:40:21

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:
> [...]
. Oprócz tego, nie ma wielu ciekawych

> Słowem totalne zadupie !

jak by na to nie patrzeć...
moon

253. Data: 2007-02-16 06:18:22

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon napisał(a):

> Pałac Kultury, zapewne?

PKiN to jest dopiero teren.

> nie oszukujmy się, wielkie połacie naszego kraju to nudna równina, orne
> pola, krzaczory, chaszcze i nuuuuuudny sadzony las sosnowy. to co warte
> uwagi już jest parkiem narodowym, a małe miejsca rezerwatami/pomnikami
> przyrody. Oprócz tego, nie ma wielu ciekawych miejsc.

No to może Rospudę zostawić w spokoju? Czy może też nie jest godna
twoich oczu?

> a na pewno nie jest to 1/4 kraju.

Jasne. Już raz pokazałeś jak dokładnie potrafisz szacować.

--
richo

254. Data: 2007-02-16 07:48:46

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" wrote ...
> PS Ekookupacja Rospudy przez Greenpeace rozpoczęta.

No to jest nadzieja! Niech ich tylko jeszcze troszkę tam przyjedzie to
załatwią swoimi śmieciami całą okolicę na amen i nie będzie o co
wojować! :)
Ciekawe, to można tak, ot sobie, na terenach chronionych biwakować i
zasrywać okolicę?
A.

255. Data: 2007-02-16 08:50:41

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:

> a czemu 20 tonowy TIR jest be, a 2000 tonowy pociąg OK???
> żeby przesunąć taką masę przy pomocy prądu, wiesz ile trzeba spalić
> węgla???
> ile w atmosferę idzie syfu?

Powtarzam - tory i tak już są, nie trzeba nic zepsuć na ich budowę.
Pociąg przewiezie kilkanaście (a może i kilkadziesiąt?) TIRów i w
dodatku nie stwarza zagrozenia dla normalego ruchu drogowego. Widzisz
tylko dwie możliwości - albo wszystko zabetonować, albo skasować całą
cywilizację techniczną? :>
Ekstremizm w każdą stronę jest głupotą, niestety bardzo powszechną :(

Najpiękniejszą muzyką przed snem

256. Data: 2007-02-16 12:32:55

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:

> wyżej wymienione organizacje, może z wyjątkiem OTOP śmierdzą na kilometr
> lewactwem i są absolutnie nierzetelne.

Tu sie niestety musze zgodzic. Sa jak arbuzy: z wierzchu zielone, w
srodku czerwone.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

257. Data: 2007-02-16 14:18:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu sie niestety musze zgodzic. Sa jak arbuzy: z wierzchu zielone, w
> srodku czerwone.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Reasumując, trasa omawianej autostrady celowo
wydłużona (na mapie zatacza łuk) po to, by w jak
najmniejszym stopniu zaszkodzić mieszkańcom
poleci sobie przez nieatrakcyjne dla ciała (komary) i nosa
(smród) nieużytki. Jak już powstanie, bydzie po ptokach
tam, za to gdzie indziej naszych skrzydlatych przyjaciół
przybędzie. I zgadzam się co do lewactwa w arbuzach.
Zamiast liczyć ptaki, niech pozbierają śmieci w Sudetach.

258. Data: 2007-02-16 20:54:47

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Powtarzam - tory i tak już są, nie trzeba nic zepsuć na ich budowę.

tory trzeba naprawiać, remontować, wymieniać i konserwować.
"tory już są", jest równie dobre jak "szosy już są".

> Pociąg przewiezie kilkanaście (a może i kilkadziesiąt?) TIRów i w
> dodatku nie stwarza zagrozenia dla normalego ruchu drogowego.

oh, rety, jakie zgrożenia, o czym ty teraz...

Widzisz
> tylko dwie możliwości - albo wszystko zabetonować, albo skasować całą
> cywilizację techniczną? :>
> Ekstremizm w każdą stronę jest głupotą, niestety bardzo powszechną :(

ale dalej nie wiesz ile trzeba zhajczyć węgla na wyprodukowanie tej energii?
ile CO i CO2 trafi do atmosfery, by ten pociąg pojechał?

moon

259. Data: 2007-02-16 20:55:43

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Aaron wrote:
> [...]
> wojować! :)
> Ciekawe, to można tak, ot sobie, na terenach chronionych biwakować i

oni napewno sikają tylko do termosików.
a kup w ogóle nie robią:)
przecież to ekolodzy, na boga!

moon

260. Data: 2007-02-16 21:39:18

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oni napewno sikają tylko do termosików.

Hehe herbatka z rumianku.;-)

> a kup w ogóle nie robią:)

Myślisz, że głodują ?

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny