Re: Po seansie filmowym

From: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Po seansie filmowym
Date: Mon, 13 Jan 2003 11:43:06 +0100

> Dołączam sie do podziękowań dla Mirki i Dziadka.
> Szkoda, że tak mało udło nam się obejrzeć z bogatego archiwum.
> Może jeszcze kiedyś będzie okazja do nastepnej sesji :-)

Ja też się łączę w podziękowaniach i wyrażam nadzieję. Oprócz tego, że
niezależnie od wieku i doświadczenia wszystkie osoby uczestniczące w
spotkaniu były dla mnie - nowicjuszki - ujmująco miłe, to dodatkowym plusem
było fakt, że nie musiałam się męczyć z dymem papierosowym. Dzięki Wam za
to, że nie paliliście!

> Jagodzie dziekuje, za udostępnienie swoich włosów do zaplatania
warkoczyków,
> co uchroniło moje dziecko przed marudzeniem :-))))

Wróżyłam Jagodzie z nową fryzurą w drodze powrotnej zaczepki gimnazjalistów.
Spełniło się?

> Pozdrawiam Krycha

Oczywiście po tym spotkaniu mam więcej pytań niż odpowiedzi, więc pozwolę
sobie zadać je w kolejnych wątkach.

Pozdrawiam Gabi