Re: Polak Niemiec

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 22 Feb 2018 04:42:07 -0800 (PST)
<5a8eb36b$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Polak Niemiec
From: j...@o...pl

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 13:11:24 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
a-bialym,817042,s.html

> I po co znowu trollujesz?
> Przecież ten link nie ma związku z tym, co napisałaś.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

to bez trollowania.
Piotrze, zauwaz ze wiekszosc tych Zydow, ktorzy zamieszkiwali Polske,
byla obywatelami Rzeczpospolitej.
to nas zginelo najwiecej, bez wzgledu na pochodzenie.
to nasz kraj, Rzeczpospolita, poniosl najwieksze straty ludnosciowe
i materialne, w stosunku do liczby ludnosci i majatku Narodu.
pewnie, ze Polacy wydawali Zydow dla zwyklego zysku,
pewnie, ze Zydzi podziekowali nadobnie Polsce za wszelkja ich ochrone,
kiedy wermacht wkroczyl i z nazistami wspolpracowali,
zamiast isc z Polakami ramie wramie, by agresora odpedzic.
pewnie, ze w czasie wojny byly i takie sytuacje,
ktore mi tata z wiedzy dziadka opisywal. moze przytocze:
Niemcy ustawili w kolko w Rajgrodzie zydowm a polakow na zewnatrz.
dali im szpadle i kazali chodzacytch w kolko zydow zabijac.
pewnie, ze jeden czy drugi polak dostal kulke w leb.
pozniej dopelniano kazni; zydzi byli juz martwi,
polacy, nawet ktorzy przezyli, martwi byli tez.
zyli,l oczywiscie ze zyli, jesli mozna tak w ogole
o zyciu powiedziec.

moglbym ci opisac jak to bylo, kiedy ruskie... a nawet przed...

kiedy sie kapneli... jak to bylo z jedwabnem.. albo po...

zostawmy to moze, morze, moze...

jacek