Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
Date: Fri, 29 May 2015 15:14:58 -0500

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
news:dd79fb5e-a904-48da-a7aa-29503c16156a@googlegrou
ps.com...
> Dobrze że to oprotestowano, bo policja muuuuundra
> w katolickim mieście zachęca do gwałcenia kobiet

Czy naprawdę odebrałeś ten tekst jako zachętę do gwałcenia?
Dziwne. Bo ja odebrałem jako ostrzeżenie adresowane do kobiet.

Podobne do "jak zostawisz niezapięty rower przed Tesco
i znikniesz na godzinę w sklepie to jest duża szansa że
po wyjściu ze sklepu roweru już nie znajdziesz".
Czy takie ostrzeżenie odebrałbyś jako zachęte do kradzieży?

Po prostu pewne zachowania tworzą tzw. okazję którą
ludzie bez kręgosłupa moralnego mogą wykorzystać.
Słyszałeś "okazja czyni złodzieja"?

Normalny facet na imprezce widząc że dziewczyna
jest wstawiona, socjalne hamulce jej puściły lub traci
orientację w sytuacji i się po zwyczajnie ślaja do każdego
faceta szukając kogoś kto ją puknie pewnie nie tylko to
zignoruje ale być może zaproponuje opiekę, odwiezienie
do domu, itp Ale nie każdy będzie takim dżentelmenem.
Jest pełno na tym świecie facetów którzy wykorzystają
taką okazję.

To samo obowiązuje w stosunku do roweru - normalny
człowiek widząc niezapięty rower przed Tesco po prostu
przejdzie koło niego i zostawi go w spokoju... inny go
po prostu podpie...

Część złodziei oczywiście nie potrzebuje okazji
- bez problemu wyjdzie na rowerowe "łowy" z dużym
ucinakiem do łańcuchów. Ale są tacy "pomiędzy" co
rowera łańcuchem zapietego nie podpieprzą ale jak
trafią na niezapięty to się skuszą.

Myślę że to samo z gwałtami - część bandziorów przyczai
się po zmroku w parku i to czy kobieta jest wstawiona
czy nie dla tych bandziorów różnicy nie zrobi...
Ale jest też grupa oportunistów którzy grasują na imprezach
i od nich kobiety przytomne i trzeźwe są bezpieczne,
i o to chyba chodziło Policji...