Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
Date: Sat, 30 May 2015 19:15:37 +0200
<mkbbhg$mjn$1@dont-email.me>
<a...@g...com>
<mkc91u$eeq$1@dont-email.me> <mkck1o$ejq$1@node2.news.atman.pl>
<mkcouu$jru$1@node2.news.atman.pl>
<5569ecfd$0$27522$65785112@news.neostrada.pl>

CookieM pisze:

> Tak jak Pan napisał kiedyś, kobieta całkowicie kontroluje świat
> wewnętrzny (czytaj: dom) i (pośrednio, z drugiego rzędu) świat
> zewnętrzny. Daje swoim niewolnikom odrobinę wolności, za co wynagradzają
> ją (i bezwolnego, posłusznego jej ojca) bałwochwalczą czcią (4.
> przykazanie: _czcij_ ojca swego i matkę swoją). Tylko ludzie, których
> wychowano w liberalnych, mądrych rodzinach oraz ci, którym nie dano
> wolności w ogóle, czyniąc z nich kozłów ofiarnych, są w stanie otrząsnąć
> się z tego Matrixa. Niestety, Polska to kraj skrajnego prymitywizmu i
> [...]

Dlatego namawiałem do głosowania na Dudę i będę namawiał do głosowania
na PiS w wyborach parlamentarnych. Im więcej będzie przemocy tym większe
są szanse na to, że ten Naród otrząśnie się z dominacji hymenu w
rozsądnym czasie. Gdyż ślepą przemoc generowaną przez Kobietę można
pokonać tylko świadomą przemocą sterowaną przez Mężczyznę. By jednak
wyzwolenie od przemocy okazało się trwałe musi się dokonać zmiana
systemu wychowawczego, w szczególności dotycząca wychowania seksualnego.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

---