Data: 2013-06-04 11:57:42
Temat: Re: Pomidorowy obłęd
Od: Trybun <Y...@y...com>
Pokaż wszystkie nagłówki
W dniu 2013-06-01 23:25, Ikselka pisze:
>
>> No nie wiem.. Wiem tylko tyle że policja raczej nie będzie
>> interweniowała gdy konsument zgłosi że został oszukany przez knajpę,
>> natomiast raczej nie mam wątpliwości że trzy radiowozy przyjadą na
>> sygnale gdy knajpiarz im zgłosi że klient nie zapłacił za zamówione
>> danie. Myślę że w takiej sprawie działa to jak na stacji benzynowej.
>> Niedawno brat został oszukany na takiej stacji - policja odmówiła
>> interwencji... Poradzili tylko zgłosić sprawę do jakiejś instytucji...
>> Natomiast znajomego który przez roztargnienie odjechał spod dystrybutora
>> nie zapłaciwszy, dogonił radiowóz na sygnale..
> Cóż, Policja woli dobrze żyć z knajpiarzem lub właścicielem stacji niż z
> oszukanym kilentem... :-]
Myślę że to już jest taki mechanizm - policja interweniuje tylko gdy
chodzi o oszustwa typu niezapłacenie za towar, usługę itd., a nie we
wnikanie w gramatury sprzedawanego towaru czy jakość usług i wyciąganie
z tego konsekwencji...
|