Re: Pomóżcie:)

From: "GabiS" <s...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Pomóżcie:)
Date: Tue, 15 Nov 2005 12:02:47 +0100

Użytkownik "alicja" <c...@o...pl> napisał
> Witam i pozdrawiam:)
> Ja jestem jeszcze cały czas w trakcie wsadzania cebulek i mam nadzieję, że
mi
> się one udadzą:) Co prawda tu jest cieplej (śląsk) i raczej nie ma jeszcze
tak
> co noc przymrozków.
> A jeśli chodzi o okrywanie, to na tegoroczną zimę postanowiłam się lepiej
> przygotować niż w zeszłym roku. Zakupiłam coś co nazywa się geowłóknina i
tym
> będę zakrywać co wrażliwsze egzemplarze (...)
> Pozdrawiam serdecznie
> [...]

Hej, czyli podobnie jak ja w zeszłym roku kupiłaś najcieńszą. Niestety nie
sprawdziła się - owinięta nią hortensja obmarzła, młodziutki oliwnik też nie
wyglądał najlepiej. Ja na tę zimę oprócz tej włókniny założyłam worki
jutowe lub tekturę falistą (pod folię). Też Śląsk i też sprawdzam to
rozwiązanie. Ale podpatrzone u osoby, która je stosuje od pięciu lat - więc
może się sprawdzi:)
Pa, Gabi