Re: Popiół z węgla kamiennego - co z nim zrobić?

Data: 2010-12-28 19:48:35
Temat: Re: Popiół z węgla kamiennego - co z nim zrobić?
Od: "jasiek" <j...@p...fm>

Użytkownik "Andrzej S." <A...@g...com> napisał w wiadomości
news:4d1a3798$1@news.home.net.pl...
> [...]

Nie, nie sugerowałes :) tylko jestem strasznie wyczulony na plotki tworzone
przez media (niedouczonych pismaków) a potem muszę wysłuchiwac i prostować
takie głupoty, że odruchowo czepiam się różnych sformułowań, dla Ciebie czy
dla mnie jest oczywiste że popiół jako taki nie jest szkodliwy swoją
radioaktywnością, bardziej szkodzi jako zwykły pył, ale wiesz jak jest.
Ktoś, coś przeczyta, nie zastanowi się czy w gazecie X,Y jest napisane
sensownie tylko potem chodzi i powtarza w kółko, że "gaz łupkowy wydobywa
się odkrywkowo", a mnie normalnie nóż w kieszeni się otwiera.

> Zapomnialem dodac, ze do wzrostu promieniowania nie trzeba
> przemian jadrowych - wystarczy wzrost koncentracji tego
> co jest. Tak nabawilo sie choroby popromiennej malzenstwo Curie
> - tez przeprowadzali tylko zageszczanie rudy.
>

> pozdr serd
> --
> A S

Zgadza się, tylko oni dodatkowo nosili probówki w górnej kieszeni fartuchów,
więc "świecili" i szybciej i mocniej.

pozdrawiam również

jasiek