Re: Porzucanie - centralny problem psychologii kobiety.

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Porzucanie - centralny problem psychologii kobiety.
Date: Thu, 25 Aug 2016 23:32:31 +0200

Ikselka pisze:

> OMG - "zabetonowałem wszystkie drogi", "uciekała przed Prawdą", "czas
> rozliczenia", "przyzna się do popełnienia błędu", "albo-albo", "uparcie
> trwać w błędzie", "rozwali się o betonową ścianę", "wokół niej
> zbudowałem".
> Weź Ty daj spokój kobicie, dobrze, że zwiała, zanim co do czego.

To nie o mnie chodzi lecz o moje dzieci. Ja już jestem człowiekiem
wolnym ale one, wszystkie bez wyjątku są nadal niewolnikami
emocjonalnego niedorozwoju ich matki. Niedorozwoju, który ona przejęła
od swojej matki i który przekazała już w przyszłość naszej córce Kasi,
która - w następstwie zaburzeń emocjonalnych - już zdążyła wyprodukować
niepełnosprawnego syna. Kiedyś trzeba przerwać ten błędny krąg "klątwy
pokoleń". A ja nie robię nic poza ujawnianiem mechanizmów i szczegółów
tej walki duchów o wolność dziecka, o jego wyzwolenie z łapsk bogini Kali.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud