Re: Powidła.

Data: 2017-10-08 18:56:15
Temat: Re: Powidła.
Od: Animka <a...@t...wp.pl>

W dniu 2017-10-08 o 16:57, FEniks pisze:
> Ja bym tu powiedziała, że jest wręcz odwrotnie.

> Lepiej truć się takim z kerfura?

Nie wiem. Rzadko alkohole kupuję. W kerfurze kupiłam ostatnio małą
buteleczkę spirytusu, bo się w domu przydaje.

Była wielka afera z zatrutymi alkoholami rozprowadzanymi do sklepów.
Bębnili o tym w gazetach.
Kupiłam raz w Biedronce ajerkoniak za grosze. Tak się napaliłam na ten
alkohol jak głupia. Sama najpierw spróbowałam w domu troszeczkę i potem
nie wiedziałam dlaczego mnie tak bolą wnętrzności. To była normalnie
trucizna. Wywaliłam tę ładną buteleczkę z ajerkoniakiem oczywiście i
nikogo już nie częstowałam.

--
animka