Powidła.

31. Data: 2017-10-09 00:52:23

Temat: Re: Powidła.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Nie chciałem burzyć twego świata, ale takie są fakty.

Żadne.
Nie ma zadnego naukowego uzasadnienia dla nich.

> Zamiast kpić, mogłabyś w tym czasie znaleźć rzetelne informacje nt.
> wyrzutu insuliny po węglowodanach z tłuszczem

JA???

> Tego jest w sieci sporo, zwłaszcza na portalach o dietach sportowców,
> także cukrzyków.
> Warto się rozwijać!

Pewnie dlatego na tych dietach wcinają frytki i kluchy z tłustymi sosami -
LOL

--
XL

32. Data: 2017-10-09 09:40:32

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 00:52 XL <i...@g...pl> pisze:

> [...]
>
> JA???

> Pewnie dlatego na tych dietach wcinają frytki i kluchy z tłustymi sosami

Reductio ad absurdum to nie jest argument.
Czytaj, dowiaduj się, odkryjesz nowe fakty i możliwości.

--
Trefniś

33. Data: 2017-10-09 10:02:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Reductio ad absurdum to nie jest argument.
> Czytaj, dowiaduj się, odkryjesz nowe fakty i możliwości.

Czytać o tym? Po co? Lepiej od razu uznać i korzystać. Zaczynam dietę
węglowodanowo-tłuszczową. Za pół roku będę BB :->

--
XL

34. Data: 2017-10-09 10:42:11

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 10:02 XL <i...@g...pl> pisze:

> Czytać o tym? Po co? Lepiej od razu uznać i korzystać. Zaczynam dietę
> węglowodanowo-tłuszczową. Za pół roku będę BB :->

Gadał dziad do obrazu...

Radzę jednak poczytać, bo głupcy potrafili wręcz wymyślić _szkodliwą_
dietę, bazując na szczątkowej wiedzy o wpływie tłuszczu na ładunek
glikemiczny i poziom insuliny.
Jeszcze raz powtórzę - ładunek glikemiczny to _nie_ jest to samo, co
indeks glikemiczny!

--
Trefniś

35. Data: 2017-10-09 12:46:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I to jest powód, by nie kupować tego groszku w Biedronce,
> czy też w innej wielkiej sieci.

A nawet z lokalnej piekarni.

Ewa

36. Data: 2017-10-09 15:05:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> glikemiczny i poziom insuliny.
> Jeszcze raz powtórzę - ładunek glikemiczny to _nie_ jest to samo, co

Jeszcze raz powtórzę - nie obchodzi mnie ta różnica, byle tylko
tłuszcz"zwalniał wchłanianie węglowodanów". Wreszcie najem się ulubionych
placków i frytek :-))

--
XL

37. Data: 2017-10-09 18:47:12

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>glikemiczny i poziom insuliny.
>Jeszcze raz powtórzę - ładunek glikemiczny to _nie_ jest to samo, co

Może ty jesteś cukszykiem lub masz cukszyka w domu.
Może i dla cukszyka tłuszczyk jest zdrowszy od śliwki,
ale pszeciętny człek jest w stanie pszeżyć na zapasie powideł,
a jak by się zaczął żywić zwłaszcza samym tłuszczem , to szybko zdehnie.

A i jak by zestawić dietę czysto ptysiowo-groszką z powidlaną,
to ta powidlana da na pewno dłuższy czas pszeżycia.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

38. Data: 2017-10-09 18:55:32

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
> insuliny po węglowodanach z tłuszczem.
> Tego jest w sieci sporo, zwłaszcza na portalach o dietach sportowców, także

Odważny jesteś... przecież XLka ma swoją własną naukę...

Iwona

---
Avast.

39. Data: 2017-10-09 20:07:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> [...]
> ale pszeciętny człek jest w stanie pszeżyć na zapasie powideł,
> a jak by się zaczął żywić zwłaszcza samym tłuszczem , to szybko zdehnie.

Zwłaszcza Eskimos, co jadł tłuszcz foczy na okragło i zdrowy był jak foka.

PS. Ale tylko ten niegdysiejszy, bo odkąd cywilizacja dotarła i Eskimos
przegryza tłuszcz weglowodanami, to trup pada gęsto.

--
XL

40. Data: 2017-10-10 15:50:18

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwłaszcza Eskimos, co jadł tłuszcz foczy na okragło i zdrowy był jak foka.

Pszeciętna długość życia Ekimosa to 30 lat. Faktycznie muszą być zdrowi jak
foki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Kiszone jabłka.