Powidła.

21. Data: 2017-10-08 21:55:09

Temat: Re: Powidła.
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 21:21 XL <i...@g...pl> pisze:

> ,,Jedynie" - OMG. Przecież to połączenie najgorsze z możliwych!

> Kto takie bzdety opowiada, że połączenie wegli z tłuszczami jest
> korzystne?
> LOL

Trzeba śledzić _nowe_ trendy, dawniej posługiwano się różnymi
uproszczeniami.
Niejedne już tutaj obśmialiśmy.
Proponuję zapoznać się też z określeniem "ładunek glikemiczny".

http://www.insulinoopornosc.com/nie-patrz-slepo-w-in
deks-glikemiczny-popatrz-na-zdrowe-jedzenie/

"pamiętać o tym, że białko i tłuszcz zwalnia wchłanianie węglowodanów.
Dlatego węglowodany nawet złożone, powinny być jedzone w towarzystwie
białka i/lub tłuszczu."

Ale proszę czytać całość artykułu, nie popadać w retorykę "ja wszystko
wiem lepiej"!

To nie jest kolejny portal typu OlgaSmile, czy cupcake:
http://www.insulinoopornosc.com/wspolpraca/

> Albowiem, w odróżnieniu od groszku ptysiowego, powidła je się kilogramami
> :->

Nie ma śmiechu, m. in. to bierze pod uwagę ładunek glikemiczny.
Ileż można zjeść groszku ptysiowego do talerza zupy?
Dlatego spokojnie mogę stwierdzić, że powidła wejdą w biodra znacznie
łatwiej!

--
Trefniś

22. Data: 2017-10-08 22:28:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
>
> "pamiętać o tym, że białko i tłuszcz zwalnia wchłanianie węglowodanów.
> Dlatego węglowodany nawet złożone, powinny być jedzone w towarzystwie

Co to znaczy ,,zwalnia wchłanianie"? - to nigdzie w artykule nie jest
wyjaśnione, na jakim etapie trawienia to się (niby) dzieje i na jakiej
zasadzie.
Ot - stwierdzenie nie poparte niczym.

> Ale proszę czytać całość artykułu, nie popadać w retorykę "ja wszystko
> wiem lepiej"!

J.w.

> To nie jest kolejny portal typu OlgaSmile, czy cupcake:
> http://www.insulinoopornosc.com/wspolpraca/

> Nie ma śmiechu, m. in. to bierze pod uwagę ładunek glikemiczny.
> Ileż można zjeść groszku ptysiowego do talerza zupy?

DUŻO. Uwielbiam groszek ptysiowy nawet bez zupy.

> Dlatego spokojnie mogę stwierdzić, że powidła wejdą w biodra znacznie
> łatwiej!

Tia. Przeciez zgodnie z cytowanymi sensacjami - jak zjem te powidła na
kromce chleba posmarowanej masłem, to nie utyję. LOL

Grunt to w coś wierzyć i tego się trzymać.

--
XL

23. Data: 2017-10-08 22:34:27

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 22:28 XL <i...@g...pl> pisze:

(...)
> Tia. Przeciez zgodnie z cytowanymi sensacjami - jak zjem te powidła na
> kromce chleba posmarowanej masłem, to nie utyję. LOL
>

> Grunt to w coś wierzyć i tego się trzymać.

Wiara czyni cuda - jedz powidła z masłem!

--
Trefniś

24. Data: 2017-10-08 22:40:58

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2017 o 03:10, Animka pisze:

> Nie. Wszystko co się kupi w Biedroncce (żywność, w tym mąka, cukier
> nadaje się tylko do wyrzucenia), ale np tusz do rzęs-dobry-za 10 zł,
> proszek do prania Lovella-za połowę ceny warto tam kupić, aaa nawet
> papier toaletowy 8 rolek za 3,90. Uwaga na alkohole! Można się zatruć!

Ta sama maka, cukier i gros innych produktow z Biedronki, sprzedawana
jest tez we wszystkich pozostalych marketach. Wystarczy sprawdzic
producenta na etykiecie.

@

25. Data: 2017-10-08 22:47:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> W dniu .10.2017 o 22:28 XL <i...@g...pl> pisze:
>

> (...)

> Wiara czyni cuda - jedz powidła z masłem!

Dlaczego bez chleba? Przecież masło tak samo ,,zwolni" wchłanianie węgli z
powideł, jak i z chleba, to czemu sobie nie pofolgować :->

--
XL

26. Data: 2017-10-08 23:01:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2017 o 21:55, Trefniś pisze:

> Ileż można zjeść groszku ptysiowego do talerza zupy?

"cały wypiek, niezależnie od ilości"

Ewa

27. Data: 2017-10-08 23:39:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> "cały wypiek, niezależnie od ilości"

I to jest powód, by nie kupować tego groszku w Biedronce,
czy też w innej wielkiej sieci.

Jarek

--
A gdy ją ujrzał taką całą w groszkach,
To mu się zrobiło jak po dobrych proszkach.

28. Data: 2017-10-08 23:50:53

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 22:47 XL <i...@g...pl> pisze:

> Dlaczego bez chleba? Przecież masło tak samo ,,zwolni" wchłanianie węgli z
> powideł, jak i z chleba, to czemu sobie nie pofolgować :->

Nie chciałem burzyć twego świata, ale takie są fakty.
Zamiast kpić, mogłabyś w tym czasie znaleźć rzetelne informacje nt.
wyrzutu insuliny po węglowodanach z tłuszczem.
Tego jest w sieci sporo, zwłaszcza na portalach o dietach sportowców,
także cukrzyków.
Warto się rozwijać!

--
Trefniś

29. Data: 2017-10-08 23:53:14

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 23:01 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> "cały wypiek, niezależnie od ilości"

Do _talerza_ - poza tym piszę o rozsądnych ludiach, nie o ptysiożercach.

--
Trefniś

30. Data: 2017-10-09 00:02:42

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-08 o 22:40, samya pisze:

> Ta sama maka, cukier i gros innych produktow z Biedronki, sprzedawana
> jest tez we wszystkich pozostalych marketach. Wystarczy sprawdzic
> producenta na etykiecie.

Ale mole żywnościowe z nich nie wyfruwają!

--
animka

Kiszone jabłka.
Orkan.