Re: Poziom dysleksji - dla miranki

From: "miranka" <a...@m...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Poziom dysleksji - dla miranki
Date: Fri, 19 May 2006 18:20:37 +0200

"Old Rena " <o...@W...gazeta.pl> wrote in message
news:e4k1l7$e95$1@inews.gazeta.pl...

> Wieki temu w jakimś wątku pytałaś o tenże poziom u Marcina.

(...)

> Ja byłabym wdzięczna za podpowiedzenie sposobów, jak przekonać młodzieńca
> sensowności tych ćwiczeń. Robi je, owszem, ale bez przekonania i z
> wewnętrznym buntem. :)

Oj, dzięki, że o mnie pamiętałaś. U Adama też jest lepiej. Czasem potrafi
nasadzić takie byki, że ... no po prostu ręce opadają, ale jak się
maksymalnie skupi, to czasem mieści się w dozwolonych 3 błędach bez straty
punktów. Też podsunęłam mu parę pomysłów na takie pisanie liter, żeby całość
była bardziej czytelna - i jest pod warunkiem, że nie musi się śpieszyć. I
też u niego wyraźnie widać, że z pamięcią wzrokową nie jest najlepiej. A jak
ich przekonać do ćwiczeń? Nie mam pojęcia. Na ich miejscu też bym się
buntowała:) Może są na rynku jakieś książki ogólnie ćwiczące pamięć
wzrokową - dla dorosłych, nie dla dyslektycznych dzieci? Obejrzę te, o
których piszesz, to przy okazji popytam o coś dorosłego. Może na bardziej
ambitne zadania łatwiej dadzą się namówić...
A może jeszcze z rok zaczekać i wtedy zadziała na nich argument z
piosenki?Wiesz, "że słowo kocham to się pisze przez ch":))).
Anka & Adam (14 lat)
PS. Gdzie kupowałaś te zeszyty, o których piszesz, bo księgarni
reedukacyjnej na pl. Dąbrowskiego chyba już nie ma?