Re: Pralki ladowane od gory - lepsze czy gorsze?

From: "Pete" <N...@b...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Pralki ladowane od gory - lepsze czy gorsze?
Date: Thu, 6 Dec 2001 12:17:54 +0100

"domańczak" <d...@p...onet.pl> w wiadomości
news:9ulkqv$4tp$1@news.onet.pl napisał(a)...
> Jak to technologicznie wygląda, to niestety nie wiem, ale jedno jest
pewne -
> pralka ładowana od góry jest wygodniejsza. Stwierdzam to jako mama prawie
> 12-mies. brzdąca.

Przepraszam, ale co ma dziecko do wygody uzytkowania pralki??? :-O
Ja mam zdanie wrecz przeciwne.

1. Trzeba najpierw obrocic beben aby znalezc otwor
2. Podczas zamykania i otwierania latwo sie skaleczyc
3. Nie mozna niczego trzymac na pralce, badz powiesic polki

Wiecej nie pamietam, bo nie uzywam. Po prostu jesli mozna, to lepiej jest
wstawic
tradycyjna pralke. A powyzsze stwierdzilem w trakcie poszukiwan pralki dla
siebie.

Pete