Re: Prawacy, edukujcie się.

Data: 2019-09-05 00:38:32
Temat: Re: Prawacy, edukujcie się.
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2019-09-03 10:20, XL wrote:
> [...]
-egzorcyzmow-ksiazka-o-ofiarach-egzorcyzmow/839f51y
>>> https://www.se.pl/wiadomosci/polska/molestowali-i-to
rturowali-ja-w-czasie-egzorcyzmow-nacierali-piersi-w
pychali-do-ust-krzyz-aa-gypb-1WSo-EdET.html

> Dla ułatwienia:
> ,,Fiksacja (łac. fixus - umocowany, stały) - jeden z mechanizmów obronnych
> znanych w psychologii.
> Polega na kurczowym trzymaniu się wyuczonych mechanizmów przystosowania
> (myśli i zachowań), dzięki czemu nie dopuszcza się myśli, które mogłyby
> spowodować frustrację. Daje to krótkotrwały zysk psychologiczny w postaci
> zmniejszenia napięcia (co jest podstawowym zadaniem mechanizmów obronnych),
> jeśli zagrożenie minie, ale uniemożliwia przystosowanie się do niego.(...)"

Myśle, że to ma głębsze przyczyny...1

https://www.fronda.pl/a/stalin-byl-satanista-o-diabe
lskich-zrodlach-komunizmu,106665.html