Re: Precz z aluminiowymi formami!

Data: 2018-08-24 19:08:25
Temat: Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: XL <i...@g...pl>

stefan <s...@w...pl> wrote:

> od kilkunastu lat mam szklane brytfanny. Piekę nawet w nich chleb w temp
> 250C.
> Wkładam zimne, ciepłe do gorącego piekarnika (elektryczny firma na
> A),nic złego się nie dzieje.

Ja tez mam ich sporo, roznej wielkosci i kształtu. Zdają egzamin swietnie.
Oczywiście warto unikać nagłych i dużych skoków temperatury - np. stawiania
bardzo rozgrzanej formy na lodzie czy zimnym kamiennym blacie (dla
bezpieczeństwa obu tych rzeczy) lub odwrotnie, wstawiania z(a)mrożonej
brytfanny do rozgrzanego piekarnika.

--
XL