Re: Prezent - pewnie setny raz, ale co mi tam...

From: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Prezent - pewnie setny raz, ale co mi tam...
Date: 11 Dec 2007 18:21:36 +0100

> "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> czyni

> Tak, tylko że ja prowadzę od bardzo dawna i śmiem twierdzić, że całkiem
> nieźle.

ale wciaz od "niedzieli" ;)

> Ja tego po prostu nie lubię.

akurat prowadzenie auta to raczej dla mnie umiejetnosc i czynnosc z
typu "codziennych". Jasne, ze nie kazdy lubi jezdzic autem, ale jesli jest to
czynnosc codzienna wtedy nie ma to za wiele wspolnego z pasja. Jak sie ma
pasje w tym kierunku to pewno sie wtedy jest kierowca zawodowym. Inaczej jest
sie po prostu uzytkownikiem czegos powszedniego. Zaden wyczyn, zadna pasja, po
prostu uzywasz czegos co ulatwia zycie, i pomaga sie przemieszczac. Jak sie
jezdzi od swieta, wtedy jazda staje sie "swiateczna' (nie myslic z technika
jazdy. I glownie o to mi chodzilo w tej "niedzielnosci".

i.