Re: Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.

Subject: Re: Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka,pl.sci.filozofia
From: CookieM <t...@d...not.spam>
Date: Fri, 17 Mar 2017 20:21:57 +0100

W dniu 17.03.2017 o 19:16, LeoTar Gnostyk pisze:
> Po kiklu latach odwilży i swobody wypowiadania własnych opinii próbuje
> się zakneblować mi usta, tym razem posługując się moją córką Katarzyną
> mieszkającą na stałe w Londynie i zatrudnioną przez gigantycznego
> manipulana farmaceutycznego Roche (patrz
> https://www.linkedin.com/in/kasia-tarnawska-95860330
/). Ale każdy kij ma

--------
> [...]
>
> WEZWANIE DO ZANIECHANIA NARUSZANIA DÓBR OSOBISTYCH
>
> Działając w imieniu Pani Katarzyny Tarnawskiej, na podstawie udzielonego
> mi pełnomocnictwa, niniejszym wzywam Pana do zaniechania naruszania dóbr
> osobistych mojej Mocodawczyni poprzez usunięcie bądź zmianę treści
> naruszających dobra osobiste mojej Mocodawczyni lub jej małoletniego
> syna wpisów i publikacji w serwisach internetowych prowadzonych pod
> adresami:
>
> 1) leotar.net w szczegolności publikacji ,,Ostatni pojedynek z
> nieświadomoscią dzikiej kobiety" zamieszczonej pod adresem
.html;

> 2) leotar.friko.pl w szczególności publikacji "Jak ważny jest ten
> "pierwszy raz", odc.4. zamieszczonej pod adresem
> http://leotar.friko.pl/spring_2013/odcinek-4.html:
>
> oraz wpisów na forach internetowych w Grupach dyskusyjnych Google:
>
> 3) pl.sci.psychologia, w szczególności:
>
> a) Dziecięce kłamstwo jako ucieczka przed przemocą
> (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.psycho
logia/maHGv7nbPw8/hHZSEctsBwAJ);

> b) Dzieci starsze potrzebowały wcześniejszego zaspokojenia. Same
> wchodziły do łóżek dorosłych
> (https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.psyc
hologia/yN
> VMOo8fVw%5B76-100%5D);
>
> c) "nie kocham swojego dziecka"
> (https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.psyc
hologia/gq0Uo8bY91Y%5B101-125%5D);

> d) Alzheimer i trochę historii
> (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.scipgvchol
ogia/3LwIMMbcYjw/kW8o28nUuIAJ);

> e) Sejmowa obrona polskiej kurwokracji !
> (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.psycho
logia/ufGfTCtlZXM/wuuhJc3ABAAJ);

> f) Szewczyk Dratefka tez chcialby.....
> (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.psycho
logia/cRsWOGUDzxU/D0Fgy9NZQB8J);

> 4) pl.soc.dzieci, w szczególności wpis:
>
> a) Czego się nie robi ze strachu
> (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.soc.dzieci
/iJeaXv2d5Hg/uUPS_pLcyzsJ);

> 5) pl.soc.religia, W szczególności Wpis:
>
> a) Wiesz o tym że masz przejebane?
> (https://groups.google.com/forum/#ltopic/pl.soc.reli
gia/lDxjFw9ZvI4%5B126-150%5D);

> 6) pl.soc.filozofia, w szczególności wpis:
>
> a) Ojcobojstwo, bratobojstwo, krolobojstwo i... manipulacja kobiet.
> (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.filozo
fia/2R4f5Vz5DnE/ShNz3GCthgEJ).

> oryginał pisma tutaj http://leotar.net/document/2017/wezwanie_1.pdf

Co jeśli twoja ,,prawda" to tylko sklecone umiejętnie narracje pod
tytułem: femme fatale, tudzież parę myśli Freuda i Junga, do których
ostatnio dodałeś antysemityzm i słownictwo rodem z gadzinówek
sponsorowanych przez Biereckiego.