Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi Problem dyskryminacji osób niepełnosprawnych na rynku pracy . dyrektywy Unii Europejskiej Re: Problem dyskryminacji osób niepełnosprawnych na rynku pracy . dyrektywy Unii Europejskiej

Re: Problem dyskryminacji osób niepełnosprawnych na rynku pracy . dyrektywy Unii Europejskiej

Data: 2006-07-01 14:58:35
Temat: Re: Problem dyskryminacji osób niepełnosprawnych na rynku pracy . dyrektywy Unii Europejskiej
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl>

> Prowadzi się głupawe akcje pod hasłem "Jesteśmy tacy sami". No więc
> skoro mamy być "Tacy sami" to uwierzmy, że mogą nas TAK SAMO źle
> traktować w pracy, jak kogokolwiek. I wyrzucić z niej nie dlatego, że
> jesteśmy kalekami, tylko dlatego, że potrzeba etatu dla bratanka
> szefa.

Zgoda, ze ona nie byla taka glupia zeby powiedziec mi wprost: zwalniam pana
bo pan jest na wozku, a ja potrzebuje zdrowego faceta zeby pojsc z nim na
piwo. Chociaz raz wyszla z zarzutem, ze nie interesuje sie nia jako kobieta.

> I abstrahuję tu od faktu, ze wcale "tacy sami" nie jestesmy.

Tym swierdzeniem zanegowales sens prowadzenia kampanii, w ktorej
uczestniczysz

Leszek