Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne Re: Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne

Re: Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne

Date: Sun, 14 Nov 2010 22:20:22 +0100
From: medea <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy
transakcyjnej, w co grają ludzie... inne
<iapu8r$uro$1@news.onet.pl> <iarb18$eh4$1@news.onet.pl>
<iarbsf$he6$1@news.onet.pl> <iarcaa$j7u$1@news.onet.pl>
<ias8fe$q8e$1@news.onet.pl> <iastom$1jg$1@news.onet.pl>
<iatnab$61m$1@news.onet.pl> <iatsib$mfu$1@news.onet.pl>
<iav0f3$his$1@news.onet.pl> <4cd30f7d$0$27046$65785112@news.neostrada.pl>
<iav6p3$b01$1@news.onet.pl> <ib0hqq$v64$1@news.onet.pl>
<ib0mm2$frl$1@news.onet.pl> <ibjbsk$shq$1@news.onet.pl>
<ibjd82$ust$1@node1.news.atman.pl>
<1sxyd5qpsgfxf$.p2guzyzythrl$.dlg@40tude.net> <iboa3c$a6e$1@news.onet.pl>
<iboh5t$s2h$1@inews.gazeta.pl>
<4cdfe2c0$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>
<ibot8e$8pv$1@node1.news.atman.pl>

W dniu 2010-11-14 15:55, Chiron pisze:

> Przyciąłem- odnoszę się tylko do tego: w żadnym razie nigdzie nie
> pisałem, że próbuję odpowiedzialność za niezrozumienie zrzucić w całości
> na Rediego. Ba! Podkreśliłem, że dzięki jego powściągliwości nie doszło
> do jakiejś eskalacji konfliktu- a tylko do jego zażegnania. Co nie
> zmienia sytuacji, że Ty, Redi, czy inne osoby, które tak zrozumiały-
> czytają bez rozumienia. Owszem- użyte przeze mnie środki- mimo, że nie
> zaburzały logiki wypowiedzi- u_mniej_wyrobionej_czytelniczki(czytelnika)
> mogły wywołać takie wrażenie. Jednak- co podkreśliłem kilka razy-
> [...]

Jak to - nie próbujesz zrzucić odpowiedzialności? Przecież zrzucasz ją
na każdego, kto zrozumiał nie po Twojej myśli. W ogóle nic nie piszesz o
swoim niefortunnym zacytowaniu i odniesieniu.

Ewa