Re: Proszę o pomoc

From: "Saulo" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Proszę o pomoc
Date: Thu, 27 Jun 2002 12:27:50 +0200

Aleksandra:

>mila i
>
>Tez go nie znam...
>Może nie geniusz, ale wybitnie zdolny. Wygrał
>kilka konkursów, zdobywał nagrody, nie miał
>większych trudnosci... Odmawia. Inaczej bym nie
>pisała tutaj, szukając pomocy.
>
>Nie najszczęsliwiej to sformułowałam. Chodziło mi
>o podkreslenie, że nie oczekuję "sensacyjek".
>
>Myslę, że psycholog może przewidywać czy
>podejrzewac pewne reakcje. I liczę, że może taki
>ktos mi pomoże...

Ale czy nie musi mieć do tego sporo informacji o tym, co było przyczyną
reakcji: wewnątrz i na zewnątrz człowieka?

Inaczej będzie to głównie spekulacja, dopasowywanie szczątkowych faktów do
schematów interpretacyjnych lub obarczone dużym prawdopodobieństwem błędu
rekonstruowanie ewentualnych faktów (punktu widzenia Kamila, innych elementów
podłoża tragedii) wstecz wyłącznie na podstawie informacji o zabójstwie?
Rzutowanie tego, że zabił, na jego przeszłość i doszukiwanie się istnienia
jakiejś wcześniejszej patologii na podstawie późniejszego zabójstwa?

Saulo

Saulo
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl