Re: Przekształcenie mieszkania własnościowego na ... czy warto?

From: "smydan" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Przekształcenie mieszkania własnościowego na ... czy warto?
Date: Tue, 1 Dec 2009 09:11:22 +0000 (UTC)

Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
W mojej klatce mieszka 10 rodzin i nikt nie złożył wniosku o przekształcenie.
Nie wiem czy dobrze rozumuję, ale gdybym przekształciła swoje mieszkanie to
znaczyłoby, że nie jestem już członkiem spółdzieni? Jak w takim razie
spółdzielnia naliczała by mi koszty za ogrzewanie, odśnieżanie itp. Ten
podatek od nieruchomości w sumie też płaciłabym sama więc chyba "czynsz"
miałby inną wartość niż teraz (ciekawe czy korzystniejszą). Jeśli ktoś ma
rozeznanie w tych sprawach to chętnie się dowiem jak to jest. Rozumiem, że
gdyby np cały blok chciał się odłączyć od spółdzielni to mółby po prostu
założyć jakąś odrębną wspólnotę mieszkaniową. Wynika z tego, że pojedyńczego
mieszkania nie warto przekształcać.
Jeszcze raz dziękuję za wpisy.
smydan