Re: Przesadzanie drzew!!!!- odpowiedz Basi

From: "Wojciech P" <w...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Przesadzanie drzew!!!!- odpowiedz Basi
Date: Sat, 24 Nov 2001 14:04:23 +0100

Basiu,
dziekuje za informacje. Wcale nie mnie, nie mnie cieszy, ALE - oto cytat z
mojej korespondencji w sprawie sosen o wys ca 150 cm - 4-5 letnich:
2-letnie sadzonki sosny (siewki) bardzo dobrze przyjmują się jest to
naturalne, występują one z gołymi korzeniami. Natomiast starsze i większe
sosny można przesadzać ale tylko wraz z bryłą korzeniową ( tak jest w naszym
przypadku). Mamy około 90% przyjęcia się roślin.
Przy przygotowywaniu gruntu należy sprawdzić odczyn gleby - musi mieć odczyn
kwaśny - jak wszystkie iglaki. Nie należy pod żadnym pozorek gleby wapnować.
Dobrze jest przygotować dołki w których będą zasadzenia i umieścić w nich
trochę zmielonej kory, trocin lub kwaśnego torfu. Glebę można wcześniej
zaorać.

Basiu,
w moim przypadku to ponad 500 drzew. No i teraz:
Z jednej strony opinia Twoja,
z drugiej Pana x.
Ja wiem, że po jednej stronie mamy sprzedawce, ale nie wychodzmy z
zalozenia, ze wszyscy, co sprzedaja chca nas oszukac!!!!

i co????

wojtek