Przyrządzanie tatara.

81. Data: 2009-01-27 15:31:14

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:
> Użytkownik "jadrys" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> 5

> PRL-owskiej

> Są kraje gdzie nadal jest tak pięknie, np. Korea Płn. Wystarczy ich
> telewizję pooglądać.

Wiesz, myślę że nasza propaganda na tej suszy z przed kilkunastu lat w
Korei będzie żerować do jej końca.. W ten sposób propaganda poprawia
nasze samopoczucie..

82. Data: 2009-01-27 15:31:56

Temat: Re: Przyrządzanie tatara.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 15:18:44 +0100, Aicha napisał(a):

> Mam, co chwilę. Może Ty nie używasz zegarka, pralki, komputera, tylko
> generujesz posty samą myślą w eter, kto Cię tam wie :D

Masz do czynienia TYLKO z arytmetyką. Do matematyki daleko - chyba, że masz
całkującą pralkę i różniczkujący piekarnik.

83. Data: 2009-01-27 15:33:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 15:23:30 +0100, flower napisał(a):

> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> chciualbym

> innego

> folwark

> Dziwne. Kontrastuje to z opowieściami matek które stały w kolejkach od 5 czy
> 6 rano żeby chleb kupić.

..albo dla których pół opakowania mleka w proszku spod lady (dla dziecka)
było zbawieniem.

84. Data: 2009-01-27 15:36:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 15:47:43 +0100, jadrys napisał(a):

> [...]
> wyrobów garmażeryjnych itp. I zapewniam Cię że wbrew utartej opinii
> obecnej propagandy, nikt w tamtych czasach nie głodował..

To ty chyba zapominasz czas, kiedy na półkach stał tylko ocet... a potem to
i jego brakło, bo sie ludzie na grzyby rzucili :->
Niedługo powiesz, że nawet obozy koncentracyjne z tamtych!!! czasów to
bajka :->

85. Data: 2009-01-27 15:38:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 16:14:05 +0100, jadrys napisał(a):

> Ja Ci tylko napisałem jak było.. Po prostu nie było głodnych ludzi..
> Ciężko to dzisiaj zrozumieć..

Weź przestań. Ja nie miałam nawet 10 dag słoniny w pewnym momencie, żeby
kluski okrasić, jak mama wyjechała do Rumunii, żeby przywieźć trochę
wędliny.
Że też ktoś śmie kwestionować TE czasy...

86. Data: 2009-01-27 15:48:40

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> i jego brakło, bo sie ludzie na grzyby rzucili :->
> Niedługo powiesz, że nawet obozy koncentracyjne z tamtych!!! czasów to

Znów ten ocet!! Wiesz co, żyliśmy chyba w innych światach..
A Ty niedługo powiesz że za "komuny" zanotowano pierwsze przypadki
kanibalizmu z głodu..

87. Data: 2009-01-27 15:52:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 16:48:40 +0100, jadrys napisał(a):

> Znów ten ocet!! Wiesz co, żyliśmy chyba w innych światach..
> A Ty niedługo powiesz że za "komuny" zanotowano pierwsze przypadki
> kanibalizmu z głodu..

Zamilcz lepiej i nie gwałć pamięci tych czasów. Ludzie mają dobrą pamięć.

88. Data: 2009-01-27 15:56:29

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> wędliny.
> Że też ktoś śmie kwestionować TE czasy...

Mam niestety taką wadę że jestem odporny na propagandę, a na dodatek nie
patrzę na świat przez różowe okulary..
A Ty powiedz tak szczerze: głodowałaś, czy tylko brakowało ci frykasów?

89. Data: 2009-01-27 15:58:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 16:56:29 +0100, jadrys napisał(a):

> Mam niestety taką wadę że jestem odporny na propagandę, a na dodatek nie
> patrzę na świat przez różowe okulary..
> A Ty powiedz tak szczerze: głodowałaś, czy tylko brakowało ci frykasów?

Tak, brakowało mi frykasów: tłuszczu i białka. A mojemu dziecku mleka.

90. Data: 2009-01-27 16:00:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 16:58:20 +0100, Ikselka napisał(a):

> Tak, brakowało mi frykasów: tłuszczu i białka. A mojemu dziecku mleka.

...A ponieważ miało uczulenie na białko mleczne, musialam zalatwiać w
aptece chody oraz receptę z Wrocławia (do Kielc), aby mi sprzedano dwa op.
mlekozastępczej Humany bananowej :->
Kończe dyskusję z Tobą.

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?