Re: Psycholog w Warszawie - smutne, ale prawdziwe

From: "Szymek" <s...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Psycholog w Warszawie - smutne, ale prawdziwe
Date: Thu, 29 May 2003 22:44:24 +0200

> Twoja przygoda nauczyła mnie, że ocena fachowości lekarza jest względna.
>
> Zastanawia mnie również, skąd Twoja chęć do leczenia a niechęć do
> społecznej służby zdrowia w sytuacji gdy nie wiesz czy na pewno
> jesteś chory? Może to tylko zwykłe przemęczenie i stres?
> Przecież żaden lekarz nie postawił jeszcze żadnej diagnozy...
>
> Swoją drogą problem nie dotyczy tylko psychologów
> coś jest nie tak z reformą...
> terminy np. do kardiologa są jeszcze odleglejsze.
>
> "błazen królewski"
> :-)
> ksRobak

Witam!

Tak, masz racje nie bylem jeszcze diagnozowany, ale moj stan utrzymuje sie
od dawna, to nie jest chwilowy dolek. Oczywiscie, ze ocena fachowosci jest
bardzo wzgledna, ale w kwestiach psychicznych chyba najbardziej, bo tutaj
nie mozna wziac jakis wynikow badan i sobie czegos porownac. Dla mnie dobry
psycholog musi przede wszystkim umiec sluchac i musi potrafic zdobyc
zaufanie pacjenta - ciezko jest przeciez mowic o sobie, o swoich ukrytych
myslach komus calkowicie obcemu, ciezko jest sie otworzyc. Tej pani wlasnie
tego zabraklo - nie potrafila sluchac i zachowywala sie jakbym byl kolejnym
problemem...

Pozdrawiam,
Szymek