Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?

1. Data: 2002-12-13 12:18:12

Temat: Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?
Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalam gdzies, ze taki wlasnie wspaniale pasuje do zielonych oczu (mam
takie wlasnie).
Udalam sie wiec w rajd po sklepach i jedyne co znalazlam w kolorze bliskim
czerwieni, to tusze Chanel i Diora (w cenach wiadomych).
I tu mam problem:

- chcialabym sobie taki tusz najpierw wyprobowac, zeby sie przekonac, jak bede
wygladala, a nie jestem pewna czy mazanie sie nim w sklepie mi wystarczy, bo
chcialabym go zestawic z roznymi cieniami jakie mam w domu

- nie kupie tuszu za wiadoma cene "w ciemno"

- nie widzialam tanszych tuszow w tej cenie, ktore moglabym kupic na probe

Czy ktos ma jakis pomysl ? Widzial ktos moze jakis tanszy tusz w takim kolorze
?
Bo probek tuszow nie ma chyba ?

Kasia M.
chora na purpurowy tusz :(

1. Data: 2002-12-13 12:35:23

Temat: Re: Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Widzial ktos moze jakis tanszy tusz w takim kolorze
> ?

Podobno kolorowe tusze ma Sephora, ale ile kosztuja, to tego nie wiem.
Kurka, zachecilas mnie. Ja lubie eksperymenty, chyba sama polaze za takim
tuszem. To mogloby byc cos ciekawego. Ja ostatnio kupilam bordowe (zupelnie
mocno bordowe), "soczyste" cienie i rzeczywiscie przy zielonych oczach
dobrze sie to prezentuje (mam na sobie, hihi). Jeszcze sprawdze pomaranczowe
:-)
A zaraz, Paloma chyba tez ma kolorowe tusze.
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-13 12:38:33

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Udalam sie wiec w rajd po sklepach i jedyne co znalazlam w kolorze bliskim
> czerwieni, to tusze Chanel i Diora (w cenach wiadomych).

Sephora miala kolorowe tusze - wybor byl bardzo duzy.
Calkiem niedrogie, nie wiem jak z jakoscia.

Aha i pamietam ze widzialam ostatnio tusze... Bielendy w bardzo wielu
kolorach i za kilka zlotych. Hanus mowi ze sa do niczego ale mysle ze do
celow testowych wystarcza.

I zobacz jeszcze tego linka: (cena jest w zlotych i nieduza:) )
http://www.gothicasylum.com/?productShowSTG0015

Kaska

1. Data: 2002-12-13 12:55:17

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Podobno kolorowe tusze ma Sephora, ale ile kosztuja, to tego nie wiem.
Art deco ma kolorowe tusze. Podobno dobre ale cena tez pewnie nie na
probowanie wylacznie. Chociaz na pewno przystepniejsza niz Chanela czy Diora

> [...]
> mocno bordowe), "soczyste" cienie i rzeczywiscie przy zielonych oczach
> dobrze sie to prezentuje (mam na sobie, hihi). Jeszcze sprawdze

Oo.. powiedz cos wiecej o tych cieniach. Ja mam juz jedno bordo ale jakis
inny odcien dla odmiany by nie zaszkodzil.
Jaka firma, jaki numerek? Pastelowe czy matowe? I jaka cena hehehe
Ale pytan

1. Data: 2002-12-13 12:57:14

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Aha i pamietam ze widzialam ostatnio tusze... Bielendy w bardzo wielu
> kolorach i za kilka zlotych. Hanus mowi ze sa do niczego ale mysle ze do
> celow testowych wystarcza.

A ja mysle ze do celow testowych nawet , zly tusz sie nie nadaje. Ja mam w
domu zloty (potrzebny mi byl do sukienki na studniowke) Rimella. I jest tak
kiepski ze nic na nim nie zobaczysz.
> Kaska
Kropelka

1. Data: 2002-12-13 13:18:15

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Podobno kolorowe tusze ma Sephora, ale ile kosztuja, to tego nie wiem.

Sporo firm ma kolorowe tusze, nie wiem natomiast, czy maja purpurowe. Ja od
jakiegos czasu uzywam fioletowego - podobno jest wskazany przy brazowych
oczach. Przedtem mialam La Roche Posay - i nie bylam zadowolona, a teraz mam
Estee Lauder - i jest cudny.
Przy czym to nie jest tak, ze ten kolor widac - no moze, gdyby ktos swoje
rzesy mial super jasne blond, to byloby widac. Na moich dosc ciemnych rzesach
widac, ze ten tusz nie jest czarny, ale nie widac, ze fioletowy.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-12-13 13:20:36

Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> dobrze sie to prezentuje (mam na sobie, hihi). Jeszcze sprawdze pomaranczowe

Mam tylko problem, bo w artykule bylo napisane "purpurowe", a na zdjeciu
kobietka z czerwonym tuszem na rzesach ;)

To purpurowy ma byc czy czerwony ?? :)

Kasia M.

1. Data: 2002-12-13 13:24:21

Od: " " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> napisał(a):

> Sephora miala kolorowe tusze - wybor byl bardzo duzy.
> Calkiem niedrogie, nie wiem jak z jakoscia.

No to chyba sprobuje ta Sephore. Szkoda tylko, ze jej w Niemczech nie ma :(
Trza do Francji, albo do PL.

> I zobacz jeszcze tego linka: (cena jest w zlotych i nieduza:) )
> http://www.gothicasylum.com/?productShowSTG0015

Ciekawa stronka ;)

Kasia M.

1. Data: 2002-12-13 13:49:52

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ciekawa stronka ;)
Tylko nie mysl ze tam zagladam:)
Wrzucilam w wyszukiwarke "red mascara" i wyszlo miedzy innymi to:)
A te skorzane gorseciki calkiem-calkiem:))))

Kaska

1. Data: 2002-12-13 14:02:02

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oo.. powiedz cos wiecej o tych cieniach. Ja mam juz jedno bordo ale jakis
> inny odcien dla odmiany by nie zaszkodzil.
> Jaka firma, jaki numerek? Pastelowe czy matowe? I jaka cena hehehe

Cienie to oczywiscie niesmiertelny Inglot. Jakos nie moge kupic innych.
Przymierzam sie, przymierzam, az w rezultacie po raz kolejny wychodze ze
sklepu z Inglotem. Te cienie nie maja numerka, to nie jest jakas konkretna
seria. Inglot ma takie "swobodne" mieszanki. Jest perlowy (a szkoda).
Potrojny. Jeden odcien jest soczysto bordowy (taki kolor wina), drugi
koloru....ciemnej, rudej wiewiorki (ale nie cegla i nie czerwony, i nie
brazowy), trzeci jest ciekawy: bardzo ciemny fiolet zlamany brazem (tego
uzywam tylko w kacikach oczu). Rzesy pociagniete pogrubiajaca maskara -
calosc to taki mocny makijaz oka, ale przy moich krociutkich wlosach
calkiem, calkiem to wyglada. Kosztuja standardowo - 10 zl.
Byl jeszcze podobny zestaw, bardziej spowinowacony z rozem, ale ja wolalam
ten.
Rety, ale ze mnie gadula. O cieniach to ja moge godzinami. Juz koncze! :))
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

YR Neblina