Re: RE - jak zmarnowac życie ...

From: "Yozwig" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: RE - jak zmarnowac życie ...
Date: Fri, 31 Dec 2010 17:02:51 +0100

news:9321rccyfk93$.1x8re07o3ap91$.dlg@40tude.net...

> To nie jest jedyna szansa na cokolwiek, tylko jako pierwsze przed
> odkładaniem na lokum są spełniane rozhulane ponad miarę i ponad stan
> bieżące potrzeby konsumpcyjne, z których nie chce się rezygnować.

Może tak i jest w większości lub mniejszości
przypadków ale nie u mnie. W różnych perypetiach
życiowych przeżyłem na prawdziwym minimum
swoich potrzeb, a do czego kredyt był konieczny
napisałem już wcześniej. Nigdy w życiu nie byłem
na żadnych wczasach czy nartach, a w lokalu
na Sylwestrze raz w życiu (dawno).

Powtarzam jeszcze raz, że czasem nie da się
czekać latami na lokum, różne tragedie życiowe
się dzieją. Zgadzam się też, że przed wzięciem
kredytu dobrze trzeba przeanalizować swoje
możliwości i ja takowych miałem z nadwyżką.
Ale życie potoczyło się w inny nieprzewidywalny
sposób. Dziś mogę cieszyć się, że mi się udało.
Dziś już bym kredytu nie dostał i poszedł pod
most a dzieci do ex (psychopatki).
Mam na tyle siły i rozumu, że na raty uciułam.

Ale chyba mam prawo czuć się lekko wycyckany?