Re: Re: Koniec wódki na antenie TVN ;)

Data: 2002-10-21 12:37:16
Temat: Re: Re: Koniec wódki na antenie TVN ;)
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl>

Irek Zablocki wrote:

nie w te postendeckie popluczyny
> przyprawione gomulkowska germanofobia i prymitywnym antysemityzmem. Dlatego
> sobie zartuje z tych nabzdyczonych poprawiaczy swiata i obroncow wszystkiego
> co prawdziwe i nasze. Aczkolwiek zarty nawroconych z komunizmu
> socjaldemokratow znajduje zalosnie. Te inne ugrupowania nie odpowiadaja mi
> tez dlatego, ze jakos brakuje im polotu. Ot, jak nie plebs to dewocja.

oj tak, tak Irku kochany
jakbyś mi to z ust wyjął
jak to miło spotkać przy drugim śniadanku osobę, której można posłuchać
z zainteresowaniem
tyle, że ty jesteś z dystansu, a ja codziennie
i czasami już mi brakuje tego dystansu i zamieniania wszystkiego w żart
ew. udawania, że wierzę że to oko do mnie mruga

Po
> niemiecku mozna to tak trafnie kulinarnie okreslic, co po polsku brzmi moze
> nie tak udanie: ludzmi tego typu mozna sie jedynie z najwieksza ostroznoscia
> delektowac.

no, chyba słowo delektować trzebaby zamienić jakimś innym
bo delektowanie jest niezwykle przyjemne
ja np. z przyjemnością delektuję się tym co napisałeś

> Irek kochany
>
> PS. Zamierzam wlasnie przygotowac konfiture pomaranczowa. Czy uzywac do tego
> Cointreau, czy tez za szkoda i mozna siegnac po tansze trunki tego typu?

mnie ostatnio nie bardzo się udał, za to będę miała znakomitą skórkę do
ciast
jak ty go robisz?

--
specjalne pozdrowienia dla hipisia!