Re: Re: Potrzebuje przepis na dobrą kawę Cappucino

Data: 2001-04-25 13:27:41
Temat: Re: Re: Potrzebuje przepis na dobrą kawę Cappucino
Od: "Aldik" <a...@g...pl>

> Alez daleka jestem od takiego sadu, tez uwielbiam stare rzeczy i do kawy
mam

Ależ mnie taki osąd wcale nie przeszkadza. Ja naprawdę jestem staroświecka
:))

> Sa piekne drewniane mlynki na tej stronie, ktora Ci polecono, ale mozna je
> tez kupic w sklepach z kawa tyle ze to droga sprawa.

Trudno, zainwestuję :))

> przykro mi, ze Cie zirytowalam, nie mialam takiego zamiaru

Wcale mnie nie zirytowałaś :) Zirytowali mnie raczej hurtownicy i
właściciele sklepów AGD. Żeby w kapitalizmie tak ciężko było kupić to co się
chce ...

Pozdrawiam Cię bardzo bardzo serdzecznie :)

Aldik

-- Człowiek ma zadziwiającą skłonność
-- do stwarzania problemów
-- dla samej przyjemności ich rozwiązywania
-- (Joseph de Maistre)