Re: Reklama pomidorów z Lidl

Subject: Re: Reklama pomidorów z Lidl
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: GalAnonim <s...@s...pl>
Date: Tue, 31 Jul 2018 20:33:08 +0200

W dniu 31.07.2018 o 20:13, XL pisze:

> Nie, nie ma racji.
>
> ,,Zbigniew" to nie nazwisko, tylko imię (ale akurat nazwisko też jest tam
> podane, tylko nie pomnę).

nie wnikam, bo nie oglądałem, zresztą telewizji kompletnie nie oglądam

> ,,Uprawa ziemi" to nie sadzenie pod szkłem krzaków pomidorów w baloty z
> wełny mineralnej nasączone nawozami sztucznymi.

zależy czy określenie uprawa ziemie było użyte sensu stricto i wtedy to
jest kłamstwo, ale może być użyte sensu largo i wtedy uprawianie ziemi
to potocznie uprawa roślin, bez względu na podłoże

> ,,Gospodarstwo" to nie są hektary szklarni.

a co to jest jak nie gospodarstwo? (poza oczywistą definicją, że
gospodarstwo to jest TYLKO to co XL-ka raczy za gospodarstwo uznać)

A poza tym trzeba być debilem żeby w ogóle oglądać reklamy.

GA