Re: Religiancki śmietnik w głowie

Subject: Re: Religiancki śmietnik w głowie
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Sun, 26 Jul 2020 10:46:56 +0200

W dniu 25.07.2020 o 23:10, m...@g...com pisze:
> To juz nie mamy w POlszcze niezaleznych sondow? Oburzajonce!
> Kasta przeszla na POzycje PISu? A tak siem stawiali! HiPOkryci! ;P

I po co znowu robisz z siebie kretyna?
"Prokuratura Okręgowa zarzuca popełnienie występku"
Zgadnij kto jest szefem prokuratorów.

A co do sędziów. Kto się stawiał, ten się stawiał. Na kolanach do pisu
pomaszerowały tylko miernoty, które nie mogły liczyć na awanse przez
brak kompetencji. To znamienne, że największymi wyznawcami pisu zostają
analfabeci niepotrafiący samodzielnie napisać uzasadnienia do wyroków i
wyręczają się asesorami. (I nie tylko w sądach i prokuraturze tak jest).
Jeszcze kilku normalnych sędziów się ostało i tylko dlatego to jeszcze
jakoś funkcjonuje nie pierdolnęło kompletnie.

A co tam słychać u niezależnego sędziego TK Piotrowicza?
Albo u mgr Przyłębskiej?
Co to za kraj, gdy sądzą TK (a później prezesem...) zostaje mierny mgr?
Takie awanse to tylko u bolszewików się dzieją.

https://wiadomosci.dziennik.pl/media/artykuly/562143
,prezes-tk-julia-przylebska-dumna-wyksztalcenie-magi
ster.html
"Nie jestem profesorem, jestem magistrem. Uważam, że jestem świetnie
wykształcona"

Takie właśnie są wasze "elity".
Świetnie by się dogadała z trybunem, który uważa, że wykształcenie
szkodzi :):)

Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr